КОІПОПК


Гру 02 2021

Print this Запис

Розпочала роботу обласна педагогічна студія Вікторії Куян з теми «Технологія виготовлення декоративних виробів у 3-D форматі»

02 грудня 2021 року у Володарському центрі творчості дітей та юнацтва Володарської селищної ради Білоцерківського району в змішаному форматі проведено перше заняття обласної педагогічної студії Вікторії Куян з теми «Технологія виготовлення декоративних виробів у 3-D форматі» для керівників гуртків художньо-естетичного напряму позашкільної освіти.

Оксана Данчук, директор Володарського центру творчості дітей та юнацтва, звернулася до учасників заходу з вітальним словом; ознайомила з освітньою діяльністю закладу, на базі якого буде працювати обласна педагогічна студія; поділилася творчими ідеями щодо управлінського та науково-методичного супроводу особистісно-професійного розвитку педагогічного колективу.

Валерій Гаврилюк, координатор педстудії, методист відділу виховної роботи та позашкільної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», висвітлив питання мети, завдань і змісту освітньої діяльності обласної педагогічної студії; акцентував увагу учасників заняття на важливості модернізації змісту художньо-естетичного напряму позашкільної освіти в умовах освітніх змін та суспільних викликів, пошуку сучасних технологій і педагогічних засобів формування естетичної культури та національно-культурної ідентичності дітей і учнівської молоді засобами декоративно-вжиткового мистецтва.

Вікторія Куян, керівник професійної спільноти, керівник гуртка «Оригамі» Володарського центру творчості дітей та юнацтва, ознайомила з авторською методичною системою роботи з творчо обдарованими дітьми, організаційно-педагогічними умовами творчого розвитку гуртківців засобами декоративно-вжиткового мистецтва; історією виникнення листівок та технологією виготовлення 3-D листівок; провела практичний майстер-клас з виготовлення новорічної листівки у 3-D форматі.

Учасники заняття отримали творчі завдання та висловилися за продовження освітньої взаємодії з метою професійного розвитку.