КОІПОПК


Лис 11 2020

Print this Запис

Розпочала роботу обласна педагогічна студія для учителів української та зарубіжної літератури

10 листопада проведено перше заняття педагогічної студії учителів Заброцької І.М. та Шимко Л.В.  «Реалізація наскрізних змістових ліній у процесі вивчення української та зарубіжної літератури» для вчителів української та зарубіжної літератури Київської області в онлайн-форматі через додаток Googlе-Meet.

У заході взяли участь:

  •   Химера Наталія Володимирівна, методист НМК української мови та літератури, зарубіжної літератури КНЗ КОР «КОІПОПК», координатор педстудії.
  • Боярчук Олена Анатоліївна, методист відділу освіти Бородянської селищної ради.
  • Лазутіна Олена Вікторівна, директор Бородянського академічного ліцею.

Перший етап заняття розпочався психолого-педагогічним тренінгом «Будьмо знайомі», під час якого за допомогою вправи емоційного налаштування «Пя’ть я» кожен з учасників презентував себе як багатогранну особистість, скуштував «креативного напою» та віртуальну цукерку. Прийом «Шкала думок» допоміг учасникам проаналізувати володіння темою та активно включитися в роботу.

Координатор студії Химера Н. В. закцентувала увагу, що засобом формування світогляду учнів є саме уроки літератури, бо вони мають не лише освітнє, а й виховне значення, тому сучасний урок вимагає від учителя пошуку нових методів подання інформації, креативних ідей.

Завдання  вчителя – створити такі умови, за яких учень зможе мислити, а значить, і творити, тому у ході роботи педагогічної студії її автори розкрили методологічну основу сучасного уроку.

У практичному блоці керівники професійного об’єднання презентували методи і прийоми активного навчання, які дозволяють зробити урок діяльнісним, продуктивним, а учнів – партнерами, що відчувають самостійність, успішність, інтелектуальну спроможність. Учасники взаємодіяли, спілкувалися в чаті, виконуючи завдання, запропоновані в мультимедійній презентації, в онлайн-режимі, при цьому використовуючи робочий листок «Помічник».

Філологи під час роботи вибрали із «хмари слів» наскрізні лінії, виписали з філворду ключові поняття програмових творів, проаналізували меми, переглянули буктрейлер, розгадали кроссенс. Рефлексія відбулася на основі прийому «Три-два-один», завдяки якому вчителі-словесники виокремили найбільш креативні, дієві, результативні форми роботи на уроці, наостанок обмінявшись «невербальними подарунками».

Обговоривши концепцію створення педагогічного продукту, учасники отримали завдання із поясненням і коментарем авторів педстудії, над яким працюватимуть у творчих групах та презентують на наступному занятті. Отож початок покладено.

Заняття педагогічної студії супроводжувала атмосфера взаємопідтримки, доброзичливості, творчого натхнення, що об’єднало вчителів-однодумців, сповнених бажанням професійного зростання та самовдосконалення.

Бажаємо і авторам, і учасникам  цікавої роботи в команді, нових ідей і креативних шляхів їх реалізації.