Громада процвітає,
коли її члени садять дерева, у затінку
яких їм ніколи не доведеться сидіти.
Давньогрецьке прислів`я
Школа має важливе значення для майбутнього. Головною метою демократичної освіти є виховання громадянина сучасного суспільства та підготовка його до життя та діяльності.
Модель діяльності громадсько-активної школи включає три компоненти, а саме: демократизацію, волонтерство, взаємовигідне партнерство між закладом освіти та громадою.
Сучасна школа повинна дати учням не тільки певні знання, уміння та навички, а й виховати соціально адаптовану та громадсько-орієнтовану особистість, яка після закінчення закладу освіти успішно займе своє місце в житті. Саме в школі учням необхідно дати знання, які надалі дозволять їм орієнтуватися в безлічі спільнот і робити правильний вибір, тому що вже у шкільному віці формується громадський світогляд дитини. 24 лютого 2021 року відбулося друге засідання обласної педагогічної студії для директорів та заступників директорів закладів загальної середньої освіти «Реалізція моделі громадсько-активної школи в контексті сучасних стратегій розвитку освіти. Практика впровадження» в Устимівській загальноосвітній школі I-III ступенів Ковалівської сільської ради Білоцерківського району. Досвідом роботи поділилася директорка Устимівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Тамара Вдовиченко, практикум «Новий тип сучасного закладу загальної середньої освіти – громадсько-активна школа» провели заступники директора з навчально-виховної роботи Тетяна Устименко та Світлана Літвінська. Координувала зустріч методистка відділу управління закладами освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» Людмила Бондаренко. На завершення учасники поділилися враженнями від співпраці та обговорили виконання творчого домашнього завдання.