КОІПОПК


Жов 06 2021

Print this Запис

Реалізація здоров’язбережної компетентності в роботі вчителя-словесника Нової української школи

Здоров’я – найважливіша потреба людини, необхідна передумова гармонійного розвитку особистості, її самоствердження та самореалізації. При цьому необхідно врахувати, що здоровий спосіб життєдіяльності людини не складається сам по собі, залежно від обставин, а формується протягом життя цілеспрямовано та постійно. Сучасна школа виконує не лише освітню функцію, але й формує в учнів компетентності щодо здорового способу життя, спрямовані на вирішення завдань зміцнення та підвищення потенціалу фізичного здоров’я кожної людини.

Обласний майстер-клас Марії Даниленко, учительки української мови і літератури Фастівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 – центр військово-патріотичного виховання «Гарт», працює над проблемою «Реалізація здоров’язбережної компетентності в роботі вчителя-словесника Нової української школи». Тема першого заняття – здоров’язбережні технології: різновиди та особливості впровадження. Під час заняття пані Марія поділилася практичними формами та методами роботи на уроках словесності, які мотивують учасників освітнього процесу до зміцнення та збереження власного здоров’я.

Проблему наступності в навчанні учнів молодшої та основної школи висвітлила у своєму виступі «Методика «Лего» в початковій школі та її практичне застосування на уроках словесності в 5 – 11 класах»  учителька молодших класів Світлана Григораш. Учасники майстер-класу із задоволенням виконували практичні завдання зі складання конструкторів, брали участь у рольових іграх, виконували вправи на фізкультхвилинках.

Підсумувала роботу першого заняття майстер-класу координатор Оксана Лященко, методист відділу української мови і літератури та зарубіжної літератури КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».  Вона зазначила, що невід’ємною частиною здорового способу життя є формування високих моральних та етичних цінностей людини: якщо кожна особистість дбатиме про своє здоров’я, то й усе наше суспільство буде здоровим. Учителям-словесникам потрібно  формувати в учнів ті якості, які сприяють збереженню та зміцненню здоров’я, формуванню уявлень про нього як найважливішу цінність, посиленню мотивації до ведення здорового способу життя, підвищенню відповідальності за особисте здоров’я, здоров’я родини та суспільства в цілому.