Заклад освіти повинен забезпечувати всебічний розвиток учнів та розпалювати у них бажання вчитися. Програма eTwinning має для цього всі інструменти, онлайн-контент та можливості працювати у міжнародному освітньому середовищі.
З максимальним зв’язком зі стандартними уроками, eTwinning проєкти розширюють та поглиблюють знання школярів/-ок про світ та допомагають розвивати образне та логічне мислення, творчі здібності, формують загальнонавчальні уміння й навички, закладаючи основи світогляду.
Вікторія Бессараб, учителька англійської мови Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Білоцерківської міської ради Київської області, активна ітвіннерка, розповіла як можна цікаво організувати навчальну діяльність та поділилася своїм успішним досвідом участі у проєктах eTwinning на уроках англійської мови: «Наш проєкт називається «I Know My Past, I’m Running to the Future». Без минулого немає і не може бути майбутнього. Знання історії дає нам можливість спиратися на досвід минулих поколінь. Це велике надбання, яким ні в якому разі не можна нехтувати. Народ, який не знає своєї історії, легко перемогти і знищити. Завдяки участі у проєкті учні 10 класу дізнаються про інші культури. Вони отримують можливість ознайомитися з національними та релігійними святами, сімейними традиціями, місцевими стравами, традиційними костюмами та визначними пам’ятками країн-партнерів проєкту, матеріальною та нематеріальною культурною спадщиною, стратегіями сталого розвитку кожної з країн-учасниць. У процесі роботи десятикласники вдосконалюють свої знання з англійської мови, адже це робоча мова проєкту, та покращують свої ІКТ-навички. Цілі сталого розвитку є наскрізними в цьому проєкті, адже це загальний заклик до дій, спрямованих на те, щоб покінчити з бідністю, захистити планету, забезпечити мир і процвітання для всіх людей у світі. Країни-учасники: Туреччина, Україна, Польща, Італія, Румунія, Грузія, Республіка Хорватія, Литва».
Посилання на проєкт «I Know My Past, I’m Running to the Future»:
https://youtu.be/nOUjULCfrV0 – враження учнів 10 класу від участі у проєкті
https://youtu.be/Lg0udCs2260 – опис проєкту засновником, вчителем з Туреччини, Turgut Aydin
Команда вчителів-ітвіннерів Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 має також спільні командні проєкти, у яких задіяні учні з різних класів (4-Г, 6-А, 6-Б). На створення проєкту «PLAYHOUSE – Learn English Through Games!» учительок англійської мови А.Косолоп, В.Бессараб, Н.Синчук надихнула саме співпраця у міжнародних проєктах eTwinning.
А. Косолоп розповіла про розмаїття підходів до навчання у рамках програми eTwinning, акцентуючи увагу на формах та видах навчальної діяльності у процесі роботи над проєктом «PLAYHOUSE – Learn English Through Games!»: «Ефективне навчання мови відбувається тоді, коли воно не нудне, спрямоване на інтереси, бажання та очікування дітей. Навчання на основі ігор здатне зробити освітній процес більш осмисленим, що полегшує досягнення заздалегідь визначених цілей, вилучаючи і вчителя, і учня з традиційного середовища навчання на основі звичайних, інколи надмірних правил та узагальнень. У нашому проєкті «PLAYHOUSE – вивчай англійську мову через ігри!» ми маємо на меті поглибити знання учнів з іноземної мови та підвищити їх мотивацію за допомогою викладання англійської мови через навчальні ігри. Першим завданням для учнів було створити логотипи і плакати. Для посилення зв’язку та співпраці між школами-партнерами було запропоновано, щоб кожна школа ознайомила інших з традиційними іграми своєї країни. І як же без використання ІТ-методів та ІТ-інструментів! Цифрові ігри захопили дітей, які на даний час перебувають на карантині. У планах ще зробити електронну книгу, як спільну роботу між усіма учасниками проєкту. Нашими школами-партнерами є учасники з Польщі, Румунії, Молдови, Азербайджану, Туреччини та Чеської Республіки».
Посилання на проєкт «PLAYHOUSE – Learn English Through Games!»:
https://www.storyjumper.com/book/read/81411165/5e918f5e21d5a – електронна книга результатів участі у проєкті
Традиційні ігри проєкту:
https://youtu.be/DvXd4C2agSk – А.Косолап та учні 4-Г класу
https://youtu.be/C-AumGJar3k – Н.Синчук та учні 6-А класу
https://youtu.be/WeFQPIo0Nx8 – В.Бессараб та учні 6-Б класу
Педагоги та ми переконані, що подібні проєкти є тим віртуальним мостом, котрий об’єднує країну зсередини та робить Європу ближчою до нас. Такі творчі проєкти стають потужним стимулом для подальшої роботи та надихають до творчості на уроках.
Бажаємо усім учасникам-ітвіннерам успіхів та креативних ідей у міжнародній співпраці за проєктами еTwinning!