КОІПОПК

Січ 13 2022

Print this Запис

Реалізація міжпредметних зав’язків на уроках географії та природознавства

12 січня в Ірпінській спеціалізованій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №12 з вивченням іноземних мов (школа лінгвістики) імені Заріфи Алієвої Ірпінської міської ради відбулося друге заняття обласної педагогічної студії для вчителів географії та природознавства з теми «Реалізація міжпредметних зав’язків на уроках географії та природознавства» (координатор заходу – Валерій Совенко, керівники – Тетяна Янковська та Олег Горовий).

Під час заняття вчителі ознайомилися із модельними програмами з природознавства для п’ятих класів та особливостями організації освітнього процесу в умовах НУШ.

Координатор педстудії Валерій Совенко у своєму виступі акцентував увагу учасників заходу на провідних ідеях і засадах НУШ, а також звернув особливу увагу на компетентнісно орієнтоване навчання та діяльнісний потенціал природничої освітньої галузі.  Під час активного діалогу та обговорення учителі спробували дати відповіді на питання, якими мають бути діяльність учителя й учнів під час таких уроків, чим відрізняються формування й розвиток компетентностей від формування знань, умінь, навичок та як оцінювати діяльність учнів і їх результати.

Під час практичної частини заняття керівник педстудії Тетяна Янковська поділилася особистим досвідом викладання природознавства та формами роботи у 5-х пілотних класах, які працюють за проектом НУШ.

Працюючи з дидактичними матеріалами, учасники заходу вчилися планувати освітній процес, моделювати зміст занять відповідно до поставлених цілей навчання учнів,  а також працювали над створенням навчальних занять за принципом «дитиноцентризму» на основі реалізації діяльнісного й компетентнісного підходів.

Виконуючи різноманітні інтерактивні вправи, вчителі отримали відповіді на питання, яким має бути компетентнісний урок, як його конструювати та поєднувати  між собою окремі його етапи. Також вчилися працювати з новими онлайн-ресурсами “Мiro” і “Seek” та створювали матеріали для навчальних занять з географії й природознавства.

Учасники педстудії плідно попрацювали, підвели підсумки заняття та отримали домашнє завдання: розробити моделі власних уроків і підготуватися до їх презентації.