Завершив роботу сертифікаційний навчально-методичний захід із теми «Реалізація компетентнісного підходу за науково-педагогічним проєктом «Інтелект України» для вчителів перших класів, які у 2021/2022 навчальному році працюватимуть за проєктом.
Підготовку вчителів проводили тренери-коучі проєкту Чоботок Тетяна Вікторівна, учитель початкових класів Бориспільського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» імені Костянтина Могилка, Рудковська Олена Валеріївна, учитель початкових класів Боярської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Боярської міської ради, Щербакова Олена Вікторівна, учитель початкових класів Глевахівського закладу загальної середньої освіти Глевахівської селищної ради Фастівського району, Седеревічене Алла Олексіївна, старший викладач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».
Мета заходу – розвиток професійної компетентності вчителів 1-их класів, які працюватимуть за науково-педагогічним проєктом «Інтелект України» в умовах Нової української школи.
Загалом у заході взяли участь 120 учителів закладів освіти Київщини, що свідчить про актуальність проєкту й серед батьків, і серед практикуючих учителів.
У ході підготовки учасники опрацювали низку теоретичних питань:
- модернізація національної системи освіти на засадах компетентнісного підходу;
- використання вітчизняних та зарубіжних освітніх моделей та технологій у проєкті «Інтелект України»;
- теоретико-методологічні, методичні та організаційні засади модернізації системи освіти в науково-педагогічному проєкті «Інтелект України»;
- нормативно-правове та програмне забезпечення освітнього процесу за науково-педагогічним проєктом «Інтелект України»;
- реалізація педагогіки партнерства в науково-педагогічному проєкті «Інтелект України».
Під час практичних занять учителі обговорили особливості проведення поліфункціонального уроку, дискутували щодо реалізації мети й завдань мовно-літературної освітньої галузі, формування в учнів молодшого шкільного віку математичної компетентності, запровадження інтегрованого підходу в процесі вивчення курсу «Я пізнаю світ», розвитку мотиваційної сфери першокласників під час проведення ранкових зустрічей.
Результатом заходу став діагностично-оцінний брифінг для вчителів-учасників та сертифікат про участь.