КОІПОПК


Лис 23 2021

Print this Запис

Реалізація діяльнісної технології на уроках української мови І циклу навчання

Як організувати дослідницьку роботу з української мови для наймолодших школярів? Як сформувати в них комунікативну компетентність, відкритість для сприйняття інших думок? Як правильно добирати доцільні методи навчання? Як проєктувати діяльність з урахуванням специфіки змісту навчального матеріалу та індивідуальних особливостей дітей? Як упроваджувати педагогіку партнерства?

Таке розмаїття тем і думок розглядали учасники обласного майстер-класу Кальчук М.І., вчителя-методиста початкових класів Академічного ліцею №1 Української міської ради Обухівського району з теми «Діяльнісний підхід до вивчення української мови за педагогічною технологією «Росток».

Тема першого засідання майстер-класу – «Реалізація діяльнісної технології на уроках української мови І циклу навчання». Керівник майстер-класу поділилася досвідом роботи, як сприяти творчій самореалізації дитини, розвитку її інтелекту, критичного мислення 6-7-річних учнів, як виховувати вільну особистість, готову до саморозвитку.

У роботі майстер-класу взяла участь автор проєкту, доктор педагогічних наук, професор – Тамара Пушкарьова.