Участь у створенні безпечного, комфортного та інклюзивного освітнього середовища в закладах освіти для всіх учасників освітнього процесу та надання індивідуальної підтримки дітям з особливими освітніми потребами в кризових ситуаціях є одним із пріоритетних завдань ІРЦ в умовах воєнного стану.
Тому перша сесія обласного методичного івенту «Психолого-педагогічна підтримка дітей, батьків та педагогів в умовах воєнного стану» для фахівців (консультантів) інклюзивно-ресурсних центрів була присвячена темі «Безпечне середовище: організація надання індивідуальної підтримки дітям з особливими освітніми потребами в кризових ситуаціях».
Світлана Литовченко, завідувач відділу освіти дітей з порушеннями сенсорного розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, доктор педагогічних наук, окреслила коло завдань педагогічних працівників щодо надання індивідуальної підтримки дітям з порушеннями слуху в умовах війни.
Учасникам презентовані практичні матеріали, досвід роботи колег, інноваційні методи та технології для організації безпечного середовища та збереження ментального здоров’я усіх учасників освітнього процесу, які долучені до навчання дітей з особливими освітніми потребами.