18 травня 2022 року, в режимі онлайн для вчителів образотворчого мистецтва та керівників гуртків образотворчого мистецтва відбулося третє заключне заняття обласної педагогічно студії з теми «Використання акмеологічних технологій у процесі формування особистості дитини на заняттях образотворчого мистецтва».
Акмеологічний підхід на сучасному етапі є одним із прогресивних та перспективних для сучасної школи, оскільки суспільство очікує від школи креативних, комунікабельних, критично мислячих випускників, які прагнуть успіху та вміють самостійно будувати індивідуальну траєкторію розвитку.
З вітальним словом до учасників обласної педстудії звернулася Наталія Іванівна Тименко, директор БДЮТ «Дивоцвіт»
Керівники педстудії педагоги БДЮТ “Дивоцвіт” – Лутфулліна Анна Вікторівна, керівник Зразкової студії образотворчої діяльності “Райдуга” та Петренко Юлія Миколаївна, керівник гуртка “Академія олівця” розкрили для на завершальному занятті педстудії з теми «Акмеологічні технології навчання на заняттях та уроках з образотворчого мистецтва. Поєднання технік колажу та фактур в роботі вчителів та керівників образотворчого мистецтва» присутнім наступні питання впровадження акмеологічних технологій навчання:
- Акмеологічна мотивація, навчання і розвиток дітей засобами образотворчого мистецтва під час засвоєння та поєднання технік колажу та фактур.
- Особливості акмеологічного підходу у формуванні мистецьких компетентностей особистості під час засвоєння прийомів застосування та поєднання фактурних технік та колажу.
- Практичне застосування акмеологічного підходу у формуванні мистецького досвіду під час виконання творчої роботи при поєднанні технік колажу та фактур.
Анна Вікторівна у своєму виступі нагадала учасникам теоретичний матеріал з теми та узагальнила роботу педстудії. Проаналізувала виконання творчих робіт педагогів обласної педагогічної студії.
Також учасники мали можливість познайомитися з досвідом роботи Бодашко Олександри Юріївни, керівника методичного об’єднання художньо-естетичного відділу БДЮТ ,,Дивоцвіт” з теми «Використання мистецьких знань та практик отриманих на педстудії в роботі гуртка «Арт-майстерня», яка презентувала аторське втілення даної теми в гурткову роботу і зауважила, що дані техніки є актуальними в період навчання дітей онлайн у воєнний час.
Особливо цікавою частиною фінальної зустрічі були творчі завдання учасників педстудії. Варто зауважити, що у процесі роботи слухачі педагогічної студії ознайомилися з особливостями та опанували техніки поєднання колажу та фактур, для використання на заняттях гурткової роботи та на уроках образотворчого мистецтва.
Основна задача акмеологічних технологій – сформувати та закріпити у свідомості людини затребувану необхідність у саморозвитку й самореалізації, що дозволяють спеціальними прийомами та техніками самоактуалізувати особистісне та професійне “Я”.
Заняття пройшло цікаво змістовно та у теплій дружній атмосфері.