30 квітня 2025 року в КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» відбувся науково-практичний семінар для консультантів ЦПРПП, працівників місцевих органів управління освітою, які координують роботу закладів дошкільної освіти, практичних психологів закладів дошкільної освіти.
Семінар мав на меті актуалізувати знання педагогів щодо ключових аспектів шкільної зрілості, сформувати спільне бачення готовності дитини до школи та надати практичні інструменти для її оцінювання й розвитку.
Під час семінару обговорювалися стратегічно важливі питання, зокрема: як забезпечити плавний перехід дитини від дошкільної освіти до навчання в Новій українській школі, з урахуванням її вікових, емоційних та когнітивних особливостей.
Спікерами заходу виступили:
Олена Алексєєва, доцент кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти, кандидат психологічних наук, яка розкрила основні компоненти готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи;
Тетяна Корж, методист відділу раннього розвитку, дошкільної та початкової освіти, розкрила партнерську взаємодію педагогів та батьків як умову успішної підготовки дітей до здобуття початкової освіти;
Валентина Рубан, практичний психолог закладу дошкільної освіти №8 «Теремок»-центр Софії Русової Славутицької міської ради, поділилася досвідом та представила інструменти для діагностики психологічної готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в початковій школі;
Надія Нечипорук, методист відділу раннього розвитку, дошкільної та початкової освіти, ознайомила з діагностичною методикою готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в школі: «Чарівні перетворення»;
Наталія Яцюк, директор Білоцерківського закладу дошкільної освіти №7 «Орлятко» Білоцерківської міської ради, презентувала зошит для проведення моніторингу досягнень дітей старшого дошкільного віку «Крок за кроком до успіху».
Модерувала захід Ольга Романюк, завідувач відділу раннього розвитку, дошкільної та початкової освіти.
Захід сприяв обміну досвідом та виробленню стратегічного бачення майбутнього української освіти.