КОІПОПК


Жов 18 2022

Print this Запис

Проведено нетворкінг «ІРЦ – простір інтеграції, розвитку, підтримки»

Освітній фронт гідно дає відсіч намаганням ворога зупинити навчання наших дітей. Всі педагоги в умовах воєнного стану продовжують навчати, виховувати, розвивати, аби зростити високоосвічених громадян вільної України.

Інклюзивно-ресурсні центри Київщини також самовіддано працюють, виконуючи в непростих умовах завдання із забезпечення сталості навчання,  створення рівних можливостей для дітей з особливими освітніми потребами в освітньому просторі, охоплення їх психолого-педагогічними та корекційно-розвитковими послугами,. Під час війни ІРЦ також стали осередками надання комплексу соціальної та психолого-педагогічної допомоги, організовуючи додаткові послуги населенню громад.

Для обговорення актуальних питань діяльності ІРЦ в умовах сьогодення 18 жовтня 2022 року центром підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» було проведено онлайн-захід для директорів інклюзивно-ресурсних центрів області – нетворкінг «ІРЦ – простір інтеграції, розвитку, підтримки».

Під час заходу учасники обговорили такі питання:

  • Зміни у нормативно-правовому забезпеченні діяльності інклюзивно-ресурсних центрів в умовах воєнного стану – Олена Дерій, методистка центру підтримки інклюзивної освіти інституту;
  • Співпраця інклюзивно-ресурсних центрів та закладів освіти в організації системного психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами – Тамара Луценко, методистка центру підтримки інклюзивної освіти інституту;
  • Алгоритм проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей, які знаходяться за кордоном та на окупованих територіях – Галина Слободяник, в.о. завідувача центру підтримки інклюзивної освіти інституту;
  • Особливості дистанційної роботи інклюзивно-ресурсних центрів у період воєнного стану – Світлана Загурська, методистка центру підтримки інклюзивної освіти інституту, доцент кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти, кандидат філософських наук;
  • Підтримка резилієнтності команди ІРЦ – Анастасія Аносова, методистка центру підтримки інклюзивної освіти інституту, доцент кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти, кандидат педагогічних наук.

Усі учасники були залучені до інтенсивного спілкування, прямої комунікації, що сприяло активному обміну думками, професійними ідеями, створенню доброзичливої, творчої атмосфери взаєморозуміння та підтримки.