Імплементація Концепції Нової української школи в базову освіту потребує значної трансформації моделі навчання, надання переваги діяльнісним формам і методам навчання та використання практико орієнтованих завдань. У 2024/2025 навчальному році розпочнеться предметне навчання в 7 класі і педагоги, зокрема і вчителі інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» мають завчасно підготуватися до майбутніх випробувань і викликів.
З цією метою КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» було проведено навчально-методичний семінар «Здоров’я, безпека та добробут» у 7 класі НУШ: особливості організації освітнього процесу». Учасниками заходу стали 65 учителів Київщини.
Педагоги разом з авторкою підручника й модельної програми інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» для 7-9 класів Оленою Шиян аналізували навчальну програму, обговорювали обовʼязкові результати навчання, прописані в Державному стандарті, та отримали поради щодо використання методичного апарату підручника для підвищення ефективності уроку.
Учасники семінару з’ясовували як психофізіологічні особливості семикласників впливають на формування в них компетентностей й розглядали стратегії підтримки та взаємодії в освітньому процесі. Актуальним було обговорення принципів оцінювання, задекларованих у НУШ та підходів й орієнтирів оцінювання результатів навчання учнів.