КОІПОПК

Кві 18 2019

Print this Запис

Проведено науково-практичний семінар «Реалізація завдань Нової української школи в контексті формування ключових і предметних компетентностей учнів»

18 квітня 2019 року відділом географії, економіки, краєзнавства КНЗ КОР «КОІПОПК» проведено науково-практичний семінар «Реалізація завдань Нової української школи в контексті формування ключових і предметних компетентностей учнів» для методистів районних (міських) методичних кабінетів, центрів, керівників методичних об’єднань, які координують  роботу вчителів географії, економіки, київщинознапвства.

Семінар проведено на базі КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»

У роботі семінару взяли участь:

  • Совенко Валерій Володимирович, завідувач відділу географії, економіки та краєзнавства КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»;
  • Гудима Володимир Миколайович, методист відділу географії, економіки та краєзнавства КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»;
  • Довгань Андрій Іванович, завідувач кафедри природничо-математичної освіти та технологій КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», кандидат географічних наук, доцент;
  • Савчук Іван Григорович, старший науковий співробітник сектору територіальної організації суспільства Інституту географії НАН України, кандидат географічних наук;
  • Горовий Олег Володимирович, учитель географії Ірпінської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 з вивченням іноземних мов (школа лінгвістики) імені Зафіри Аліївої, Ірпінської міської ради Київської області;
  • Терещук Наталія Миколаївна, учитель географії Згурівського навчально-виховного комплексу «Гімназія – загальноосвітня школа І ступеня» Згурівської районної ради Київської області;
  • Красніков Віталій Костянтинович, учитель географії Погребівської філії опорного навчального закладу Путрівський навчально-виховний комплекс «гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Васильківської районної ради Київської області;
  • Загальна кількість присутніх – 40 учасників.

У ході проведення семінару були розглянуті такі питання:

  1. Формування економічних компетентностей учнів у процесі вивчення курсу «Економіка»;
  2. Формування картографічної компетентності на заняттях з географії;
  3. Реалізація компетентнісного підходу в процесі навчання географії;
  4. Ключові компетентності вчителів географії, київщинознавства та їх формування засобами інформаційних технологій;
  5. Формування ключових і предметних компетентностей учнів та методичні рекомендації щодо участі в заключному етапі всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» в номінації «Географія»;
  6. Роль учителя географії в формуванні предметних компетентностей учнів;
  7. Як зробити сучасний урок географії цікавим (веб-застосунки, поради та інструменти);
  8. Виховні аспекти змісту навчання на уроках географії України.

У ході семінару були вироблені такі рекомендації:

Сучасна освіта, загальними  світовими параметрами якої виступають якість і доступність, потребує прискореного інноваційного розвитку. Однією з прогресивних тенденцій цього процесу стає формування географічно-природничого навчального середовища, яке в комплексі дозволяє значно поліпшити знання учнів і прискорити їх процес адаптації до реалій сьогодення.

За результатами проведення семінару рекомендуємо: одним із напрямів процесу реалізації концепції Нової української школи в загальноосвітніх навчальних закладах є формування ключових і предметних компетентностй учнів на засадах якості і доступності навчального матеріалу, який потребує прискореного розвитку.

За результатами проведення семінару рекомендуємо:

1. Розглянути на засіданнях методичних об’єднань вчителів географії, економіки, київщинознавства питання сучасних технологій навчання, як основу формування ключових і предметних компентностей учнів;

Районні (міські) методичні кабінети.
Серпень 2019 року

2. Вивчати і упроваджувати досвід кращих загальноосвітніх навчальних закладів області по упровадженню сучасних технології навчання географії, економіки та київщинознавства  в контексті концепції Нової української школи;

Відділ географії, економіки та краєзнавства
КНЗ КОР «Київський обласний інститут
післядипломної освіти педагогічних кадрів»,
районні (міські) методичні кабінети
Постійно

3. Надавати консультації вчителям географії, економіки, київщинознавства щодо упровадження ключових та предметних компетентностей в практику роботи шкіл;

Відділ географії, економіки та краєзнавства
КНЗ КОР «Київський обласний інститут
післядипломної освіти педагогічних кадрів»,
районні (міські) методичні кабінети.
Постійно

4. Реалізовувати цифрові технології у процесі навчання географії, економіки, природознавства, київщинознавства

Відділ географії, економіки та краєзнавства
КНЗ КОР «Київський обласний інститут
післядипломної освіти педагогічних кадрів»,
районні (міські) методичні кабінети
Постійно

5. Сприяти участі науковців відділу навчання географії та економіки Інституту педагогіки НАПН України в обласних заходах природничо-краєзнавчого спрямування.

Відділ географії, економіки та краєзнавства
КНЗ КОР «Київський обласний інститут
післядипломної освіти педагогічних кадрів»,
районні (міські) методичні кабінети
Постійно

6. Залучати учнів загальноосвітніх навчальних закладів області до участі в інтерактивних конкурсах, всеукраїнських олімпіадах, турнірах, інтернет-олімпіадах з географії, економіки та київщинознавства.

Відділ географії, економіки та краєзнавства
КНЗ КОР «Київський обласний інститут
післядипломної освіти педагогічних кадрів»,
районні (міські) методичні кабінети.
Постійно

7. Продовжити краєзнавчі дослідження в рамках ХІХ обласного огляду робіт учнівської молоді «Топоніміка й історія освіти рідного краю».

Відділ географії, економіки та краєзнавства
КНЗ КОР «Київський обласний інститут
післядипломної освіти педагогічних кадрів»,
районні (міські) методичні кабінети.
Постійно

Перейти на: https://kristti.com.ua/provedeno-naukovo-praktychnyj-seminar-realizatsiya-zavdan-novoyi-ukrayinskoyi-shkoly-v-konteksti-formuvannya-klyuchovyh-i-predmetnyh-kompetentnostej-uchniv/