Профілізація навчання в старшій школі – одна із умов для самопізнання, саморозвитку та самореалізації кожної особистості.
Якою буде старша профільна школа? Чи задовольнить вона потреби і запити учнів та громади? Який керівник потрібен академічному ліцею? Якого вчителя чекають старшокласники та їхні батьки? Що чекає суспільство?
Знайти відповіді ці питання зібралися у КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» учасники круглого столу «Старша профільна школа: особливості трансформаційних змін». В дружньому колі зацікавлених осіб представники Міністерства освіти і науки України, Інституту модернізації змісту освіти, Національної академії педагогічних наук України, департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, благодійної організації «Фонд освітніх ініціатив», швейцарсько-українського проєкту DECIDE, Всеукраїнської асоціації освітніх проєктів, керівники місцевих органів управління освітою, директори ліцеїв, наукові та науково-педагогічні працівники, практичні психологи та вчителі закладів освіти обговорили можливості і виклики організації профільної освіти в регіоні, моделі профільного навчання в академічних ліцеях.
Створити умови для підготовки старшокласників відповідно до їхнього професійного самовизначення, з урахуванням інтересів, здібностей та особистісних якостей учнів – завдання, вирішення якого залежить від творчої співпраці всіх інституцій та суб’єктів, причетних до організації профільної освіти в регіонах.