КОІПОПК


Лют 10 2022

Print this Запис

Проведено друге заняття обласної педагогічної студії «Формування основ світобачення у дітей дошкільного віку за  літературними творами В. О. Сухомлинського»

Художні мініатюри В. О. Сухомлинського, призначені для дитячого читання, посідають особливе місце у його творчому доробку, оскільки є майстерними зразками художньої літератури для дітей, які водночас несуть надзвичайний виховний і повчальний потенціал.

Саме впливу філософських ідей літературних  творів В. О. Сухомлинського в становленні особистості дитини дошкільного віку було присвячене  друге заняття обласної педагогічної студії Тетяни Петрівни Тоцької,  директора закладу дошкільної освіти «Ялинка» ім. В. О. Сухомлинського, Всеукраїнського центру із упровадження та розповсюдження ідей В. О. Сухомлинського Броварської міської ради, з теми «Формування основ світобачення у дітей дошкільного віку за  літературними творами В. О. Сухомлинського», яке відбулося 10 лютого в режимі online.

Тетяна Петрівна  презентувала учасникам заходу  систему роботи за   філософським тижнем «Людина: Хто я? Я – людина на планеті Земля». Педагоги мали можливість ознайомитися із змістом освітньої роботи з дітьми за такими темами: «Людина – джерело добра і зла», «Хто я? Я – метелик із росою на крилі», «Я – маю здібності та таланти»,  «Моя Батьківщина, як тато і мама – одна», «Який слід я хочу залишити на землі?»

Людмила Петрівна Ліждвой, практичний психолог закладу, продемонструвала використання моральних ситуацій для ознайомлення дітей із поняттями «душа», «совість».

Особливий інтерес слухачів  викликала методика використання творів педагога для дітей, які, власне, і є інструментом мудрого, прихованого впливу на формування внутрішнього світу особистості.  Використання педагогами закладу моделей осмислення змісту творів сприяє філософському пізнанню дійсності, усвідомленню дитиною реалій життя,  визначенню власних світоглядних позицій особистості.

Учасники заходу подякували керівнику педстудії за творчу та позитивну атмосферу, яка панувала протягом усього заходу, і сприяла розв’язанню поставлених завдань, обмінялися думками та ідеями стосовно отриманих домашніх завдань.