21 січня на платформі Zoom відбулося друге заняття обласного майстер-класу практичного психолога Калинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Калинівської ОТГ Фастівського району Коваль Діни Миколаївни із теми «Використання графології як діагностичного інструментарію у роботі психолога» метою якого було познайомити слухачів з можливостями графологічного аналізу почерку під час дослідження особливостей дітей, а саме, дисграфії.
В роботі майстер-класу взяли участь 25 слухачів, психологів та вчителів молодших класів закладів освіти Київської області.
З вступним словом виступила координатор майстер-класу Шелест Леся Василівна, методист відділу практичної психології і соціальної роботи Комунального навчального закладу Київської обласної адміністрації «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».
Практичний психолог Діна Миколаївна ознайомила слухачів з теоретичною частиною заняття, а саме, що таке дисграфія? Які бувають види дисграфії? Чи існують ускладнення і фактори ризику, що підвищують виникнення дисграфії? Які симптоми дисграфії та як за допомогою графології виявити ознаки дисграфії та полегшити навчання дітей? Як і коли потрібно готувати дитину до письма, та що робити , щоб дитина гарно писала, і про що говорить поганий почерк дитини.
Під час практичної частини майстер-класу, слухачі розглянули зразки почерку, маючи досвід попереднього заняття, змогли виявити ознаки тривожності, агресії, сильні та слабкі сторони дітей, які проявляються у почерку, а також ознаки диграфії.
По завершенню заняття учасники обговорили домашнє завдання та план роботи на наступне засідання, а також висловили щиру подяку за високий рівень організації та належну якість проведення заняття керівнику майстер-класу Коваль Діні Миколаївні.