КОІПОПК


Січ 22 2021

Print this Запис

Проведено друге заняття обласного майстер-класу із теми «Використання графології як діагностичного інструментарію  у роботі психолога»

21 січня на платформі Zoom відбулося друге заняття обласного майстер-класу практичного психолога Калинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2  Калинівської  ОТГ  Фастівського району  Коваль Діни Миколаївни із теми «Використання графології як діагностичного інструментарію  у роботі психолога»  метою  якого було познайомити слухачів з можливостями графологічного аналізу почерку  під час дослідження особливостей дітей, а саме, дисграфії.

В роботі майстер-класу взяли участь 25 слухачів, психологів та вчителів молодших класів закладів освіти Київської області.

З вступним словом виступила координатор майстер-класу Шелест Леся Василівна, методист відділу практичної психології і соціальної роботи Комунального навчального закладу Київської обласної адміністрації «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».

Практичний психолог Діна Миколаївна ознайомила слухачів  з теоретичною частиною заняття, а саме, що таке дисграфія? Які бувають види дисграфії? Чи  існують ускладнення і фактори ризику, що підвищують виникнення дисграфії? Які симптоми дисграфії та як за допомогою графології виявити ознаки дисграфії та полегшити навчання дітей?  Як і коли потрібно готувати дитину до письма, та що робити , щоб дитина гарно писала, і про що говорить поганий почерк дитини.

Під час практичної частини майстер-класу, слухачі розглянули зразки почерку, маючи досвід попереднього заняття, змогли  виявити ознаки тривожності, агресії, сильні та слабкі сторони дітей, які проявляються у почерку, а також ознаки диграфії.

По завершенню заняття учасники обговорили домашнє завдання та план роботи на наступне засідання, а також висловили щиру подяку за високий рівень організації та належну якість проведення заняття керівнику майстер-класу Коваль Діні Миколаївні.