12 грудня 2023 року розпочався другий фінальний етап І туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024» у номінації «Географія». Учасникам пропонувалося конкурсне випробування «Урок».
Участь у ньому, за результатами попереднього етапу взяли 5 учителів географії закладів загальної середньої освіти Київщини, а саме:
Войтенко Наталія Григорівна (Березанський ліцей №3 Березанської міської ради Київської області);
Габелюк Анастасія Валеріївна (Бориспільський ліцей “Лідер” Бориспільської міської ради Київської області);
Козачук Наталія Петрівна (Вишгородський ліцей “Сузір”я” Вишгородської міської ради Київської області).
Костюк Володимир Олександрович (Ірпінський ліцей №2 Ірпінської міської ради Бучанського району Київської області);
Михайленко Олена Вікторівна (Димерський ліцей №2 Димерської селищної ради Вишгородського району Київської області).
Шляхом жеребкування для кожного конкурсанта/конкурсантки було визначено кейс випробування (клас, тема уроку). Учасники демонстрували свою педагогічну майстерність на уроках географії з використанням інтерактивних технологій навчання зі здобувачами освіти 6-9 класів на базі Коцюбинського ліцею №1 Коцюбинської селищної ради Бучанського району Київської області.
Перед початком випробування до конкурсантів та членів журі звернулися представники місцевих органів влади: Сергій Павлович Даніш, голова Коцюбинської селищної ради; Вікторія Петрівна Баран, заступниця селищного голови із соціально-гуманітарних питань; Олена Леонідівна Лошицька, начальник управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму; Любов Романівна Городиська, головний спеціаліст управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму та Дмитро Анатолійович Шевченко, директор Коцюбинського ліцею №1. Вони побажали всім присутнім плідної роботи, творчої наснаги, звершень у педагогічній діяльності, спроможності втілювати професійні ідеї під мирним небом. Усі учасники заходу висловили щиру вдячність Збройним силам України за можливість натхненно працювати на освітньому фронті.
Кваліфіковане журі ретельно аналізувало урок кожного учасника за попередньо розробленими та затвердженими критеріями: спрямованість уроку на формування цілісності знань, ключових та предметних компетентностей і реалізацію наскрізних змістових ліній програми; здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів, мотивувати їх навчання; доцільно обирати й використовувати цифрові технології в освітньому процесі; вміння оцінювати роботу учнів.
Журі та організатори висловлюють щиру подяку всім учасникам за їх професіоналізм та талант навчати і навчатися.
Бажаємо колегам успіхів у наступних випробуваннях!