Учасники Всеукраїнської стратегічної сесії «Школа для всіх, освіта – для мене» – провідні спеціалісти з усіх куточків України продовжили роботу в інтерактивних тематичних локаціях «Інклюзивний освітній простір: крок за кроком».
Фахівці корекційної та інклюзивної освіти, інші делеговані учасники розробляли складники дорожньої карти забезпечення можливостей отримання якісної та відповідної потребам освіти для кожного учня.
Дар’я Герасимчук, Радник – уповноважений Президента України з прав дитини та дитячої реабілітації, взяла участь у роботі секції «Стратегія взаємодії інклюзивної та спеціальної освіти: яким чином забезпечити якісну освіту для кожної дитини з особливими освітніми потребами?».
Маріанна Дмітрієва, начальник відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», та Неля Корецька, виконувач обов’язки начальника відділу освіти дітей з особливими потребами головного управління позашкільної та інклюзивної освіти директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти, спільно з учасниками шукали відповіді на питання «Фахова компетентність учителя: що треба зробити, аби кожен учень отримав відповідну його потребам освіту?».
Ольга Набоченко, державний експерт експертної групи з питань позашкільної та інклюзивної освіти директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти МОН України, Тамара Луценко, завідувач центру підтримки інклюзивної освіти, модерували роботу секції «ІРЦ: відкритий простір забезпечення рівного доступу до освіти дітей з особливими освітніми потребами».
Тему «Спеціальні класи: підходи до оновлення й забезпечення їх роботи» спільно з провідними спеціалістами обговорювали Наталія Ярмола, заступник директора, та Володимир Шевченко, вчений секретар Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України.
Лариса Самсонова, державний експерт експертної групи з питань позашкільної та інклюзивної освіти директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти МОН України, була модератором секції «Безбар’єрність в освіті: яким чином подолати бар’єри та забезпечити якісну освіту для кожного?».
Працівники інклюзивно-русурсних центрів України мали змогу відвідати Комунальну установу Білоцерківської міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр» (модератор Леся Руденко, директор), Білоцерківську гімназію – початкову школу №15 Білоцерківської міської ради (модератор Наталія Слободянюк, директор), Комунальний заклад Київської обласної ради «Білоцерківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр» (модератор Ольга Верзун, директор).
Учасники сесії ознайомилися з кращими практиками організації діяльності інклюзивно-ресурсних центрів, створення інклюзивного освітнього середовища в умовах закладів загальної середньої та позашкільної освіти, способами успішної співпраці педагогічних колективів закладів освіти із батьками, органами місцевого самоврядування тощо.