22 травня на базі КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» проведено засідання клубу творчих учителів хімії «Агенти змін» за темою «Лайфхакінґ: 1000 і 1 порада вчителю хімії».
Модератор заходу – методист відділу хімії, біології, екології та основ здоров’я Олена Степанівна Бобкова. Присутні – 20 педагогічних працівників.
Обговорювали стратегію партнерства в освіті та автономію вчителя, а відтак його потребу у лайфхаках – корисних «дрібничках», які дозволять досягнути освітніх цілей та зробити процес навчання цікавим.
Училися використовувати задачі хімічного змісту для розвитку кмітливості, для розвитку пам’яті – прийоми мнемотехніки у вигляді кроссенсів, ментальні карти для структурування та класифікації ідей. Оцінили переваги Edu-SCRUM технології в управлінні проектною діяльністю учнів та можливості використання в освітній діяльності соціологічних досліджень для формування системи ставлень і цінностей.
Ірина Михайлівна Петренко, учителька Фастівського навчально-виховного комплексу “Ліцей інформаційних технологій – Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 9” продемонструвала членам клубу графічний спосіб розв’язання хімічних задач, а Людмила Миколаївна Гуляніцька із Таращанського навчально-виховного комплексу “Гімназія “Ерудит” – загальноосвітня школа I ступеня”, поділилася досвідом організації хімічних квестів та цікавими домашніми завданнями.
А ще демонстрували винахідливість і творчість: маючи під руками, знайомі матеріали, засоби побутової хімії, та й навіть завдання ЗНО попередніх років, моделювали навчальні проблемні ситуації та пропонували нестандартні способи їх розв’язання.
Прийшли до висновку, що когнітивна гнучкість і навчання впродовж життя – це про сучасного вчителя. А ще – емоційний інтелект, критичне мислення, креативність, уміння і бажання працювати в команді!
Змінюємося самі, змінюємо освіту України!