15 листопада розпочався ІІ етап щорічного Тижня безпеки дорожнього руху в Україні під лозунгом – 2021-2030 ДЕСЯТИЛІТТЯ ДІЙ З БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ. У цей період заплановано низку тематичних заходів, серед яких проведення 17 листопада в онлайн форматі круглого столу «Безпечне освітнє середовище. Організаційні та навчально-методичні аспекти з підвищення рівня безпеки дітей та молоді на дорогах»
Модератором заходу виступив Юрій Чорний, президент МБФ «Допомоги постраждалим внаслідок ДТП».
Віктор Сальков, державний експерт з інклюзивної та позашкільної освіти Міністерства освіти і науки України у своєму зверненні до учасників круглого столу окреслив основні вектори спільної роботи щодо створення безпечного освітнього середовища у закладах освіти.
Перша частина дискусійної панелі «Безпечне освітнє середовище: організаційно-практичні заходи із формування безпечної поведінки учасників освітнього процесу» передбачала виступи запрошених спікерів: Ігоря Діденка, радника Міністра внутрішніх справ України, щодо питання організації безпеки дорожнього руху в об’єднаних територіальних громадах; Сергія Вітвіцького, ректора Донецького державного університету внутрішніх справ, полковника поліції, доктора юридичних наук, професора, заслуженого юриста України, про спрямування освітніх зусиль та фахову підготовку молоді для забезпечення безпеки дорожнього руху; Олександра Коцара, представника Департаменту патрульної поліції, щодо профілактики дитячого дорожньо-транспортного травматизму в Україні; Віктора Чернія, керівника КП «Центр організації дорожнього руху» м. Києва, стосовно створення карти безпечного шляху до закладів освіти; Андрія Мокана, керівника ГС «Національна рада з безпеки дорожнього руху» з питання безпеки учнів на пішохідних переходах; Віктора Козоріза, голови громадської спілки захисту прав пішоходів, Віце-президента МБФ «Допомоги постраждалим внаслідок ДТП», щодо зміцнення правосвідомості дітей-пішоходів як учасників дорожнього руху. Загальні правові аспекти безпеки користування персональним електротранспортом; Віктора Романова, директора з розвитку бізнесу компанії «КВІНТО ПЛЮС» стосовно технологій штучного інтелекту Mobilye на службі безпеки шкільних автобусів; Гліба Храпейчука, генерального директора ТОВ «3М Україна» з питання необхідності та правил використання молоддю світлоповертальних елементів заради безпеки на дорогах, інтеграція в освітнє середовище; Миколи Веселова, професора кафедри державно-правових диcциплін факультету №2 Криворізького навчально-наукового інституту Донецького державного університету внутрішніх справ України, доктора юридичних наук, доцента щодо ролі юридичної відповідальності у формуванні правової культури неповнолітніх учасників дорожнього руху.
Під час другої частини дискусійної панелі «Методика проведення навчально-виховної роботи з підвищення рівня безпеки дітей та молоді на дорогах» Наталія Бендерець, в.о. ректора КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», кандидат педагогічних наук, презентувала Програму підвищення кваліфікації для вчителів закладів загальної середньої освіти, директорів та заступників директорів, педагогів-організаторів, соціальних педагогів, практичних психологів «Знаємо та діємо» (організація діяльності педагогічних працівників з питань надання домедичної допомоги та безпечного поводження на дорозі), яка розроблена з метою реалізації провідних напрямів національного проєкту «Безпечна країна»).
Віталій Крилюк, завідувач відділенням підготовки інструкторів ДЗ «Український науковопрактичний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф МОЗ України», доктор медичних наук, член Опікунської ради МБФ «Допомоги постраждалим внаслідок ДТП» у своєму виступі наголосив на важливості практичних аспектів опанування навичок надання домедичної допомоги.
Підсумком роботи дискусійної панелі круглого столу стала резолюція щодо консолідації зусиль та вироблення спільних рішень державних органів, освітніх установ, відомств, зацікавленої громадськості з питань безпечного освітнього середовища, забезпечення організаційних та навчально-методичних аспектів з підвищення рівня безпеки дітей та молоді на дорогах.