21 травня 2019 року на базі Міністерства освіти і науки України відбулася підсумкова науково-практична конференція та церемонія нагородження переможців за результатами ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Профілактичні програми».
На конкурс було подано 55 авторських програм, які оцінювало компетентне журі у складі науковців, практичних психологів, соціальних педагогів і представників громадських організацій. Наказом Міністерства освіти і науки від 26.04.2019 №593 затверджено рейтинговий список переможців цього престижного змагання професіоналів.
Нагородження переможців відбулося за участю Першого заступника Міністра Павла Хобзея та Юрія Завалевського, в.о. директора ДНУ «Інституту інноваційних технологій і змісту освіти».
Наказом Міністерства освіти і науки від 26.04.2019 №593 затверджено рейтинговий список переможців цього престижного змагання професіоналів.
За результатами III етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Профілактичні програми» в Київській області лауреатами стали:
Куртішова Інга Борисівна, практичний психолог дошкільного навчального закладу№ 15 «Теремок» Білоцерківської міської ради Київської області;
Мокосєєва Олена Анатоліївна, практичний психолог дошкільного навчального закладу№ 17 «Усмішка» Білоцерківської міської ради Київської області;
Прибульська Віра Іванівна, практичний психолог дошкільного навчального закладу№ 9 «Тополинка» Білоцерківської міської ради Київської області;
Валько Марія Василівна, практичний психолог загальноосвітньої школи I-III ступенів№ 1 імені Юрія Головатого Бориспільської міської ради Київської області.
Щиро вітаємо переможців конкурсу та бажаємо їм натхнення і подальших звершень!
Завершилась науково-практична конференція яскравим виступом зразкового художнього колективу вокально-хореографічного ансамблю “Намистечко” та гурту “Рожаниця”.
Всі роботи учасників конкурсу розміщено в журналі «Шкільний світ».
Тексти Програми можна переглянути на сайті ІМЗО за посиланням: