КОІПОПК

Лис 24 2021

Print this Запис

Переваги дистанційного навчання в роботі педагога та особливості його застосування в сучасних умовах

«Виживає не сильніший і не розумніший, а той, хто найшвидше реагує на зміни, що відбуваються».

Гордон Драйден, автор книги «Революція в навчанні»

 

Саме під таким гаслом 23 листопада відбулося перше  заняття обласного майстер-класу Курмазенко Лесі Василівни для вчителів зарубіжної літератури з теми «Переваги дистанційного навчання в роботі педагога та особливості його застосування в сучасних умовах».

Захід було організовано у Фастівській загальноосвітній школі I-III ступенів №1 Фастівської міської ради Київської області.

Із словами привітання до учасників заходу звернулася Левченко Олена Вікторівна, заступник директора закладу, побажавши продуктивної та натхненої роботи.

Координувала зустріч методист відділу української мови і літератури та зарубіжної літератури КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», Химера Наталія Володимирівна, яка обговорила з учасниками майстер-класу питання «Нормативно-правового забезпечення функціювання майстер-класів на Київщині» та мету й завдання майстер-класу.

На першому етапі заняття автор майстер-класу, провела вхідне діагностування та вправу «Будьмо знайомі», під час якої кожен із учасників презентував свої особистісні та професійні якості й окреслив завдання, які він ставить перед собою, беручи участь у роботі заходу.

На другому етапі Леся Василівна презентувала свій досвід роботи, а саме:

  • систему методів і форм продуктивної співпраці вчителя і учня під час дистанційного навчання;
  • знайомство та роботу з Nearpod та Google Earth;
  • аналіз різновидів віртуальних екскурсій;
  • коментований показ прийомів роботи над створенням віртуальних екскурсій.

Також, Наталія Володимирівна та Леся Василівна  разом із учасниками майстер-класу обговорили концепцію створення  віртуальних екскурсій за художніми творами  модельної програми «Зарубіжна література 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти (керівник авторського колективу О.М. Ніколенко) .

Під час заняття учасники ознайомилися з пам’ятками створення віртуальних екскурсій, проаналізували їх форми, побачили основні прийоми роботи над створенням віртуальних екскурсій у програмі Google Earth та на сучасній онлайн-платформі Nearpod.

Практична частина майстер-класу проводилася як групова робота учасників, які обговорювали та створювали власні освітні продукти, використовуючи методи та форми віртуальної екскурсії.

Учасники отримали завдання із поясненням і коментарем автора майстер-класу, виконання якого вони презентуватимуть на наступному занятті.

На етапі рефлексії учасники залишили свої враження та побажання на плакаті «Сонячні лелеки надії».

Упродовж заняття філологи активно спілкувалися, обмінювалися думками та долучалися до обговорення питань. Заняття майстер-класу супроводжувала атмосфера взаємопідтримки, доброзичливості, творчого натхнення, що об’єднало вчителів-однодумців, сповнених бажанням професійного зростання та самовдосконалення.

Перше засідання стало надзвичайно корисним і дуже цікавим. Учасники з нетерпінням чекають наступної зустрічі.