Київська обласна державна адміністрація серед багатьох напрямів своєї роботи активно працює над розвитком інклюзії у закладах освіти області.
У зв’язку з прийняттям нового Порядку організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти, постала необхідність вивчення нововведень, що сприятиме підвищенню якості інклюзивного навчання в закладах освіти області.
Саме тому, 24 грудня відбувся онлайн-семінар «Організація інклюзивного навчання: нові тенденції та напрями діяльності інклюзивно-ресурсних центрів».
Захід організовано Київською ОДА, департаментом освіти і науки Київської ОДА, КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» за участі Міністерства освіти і науки України, Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України.
З вітальним словом до учасників заходу звернулись Жанна Осипенко, заступниця голови Київської ОДА.
Про новий порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти поінформували Віктор Сальков, в.о. керівника експертної групи та Ольга Набоченко, державна експертка директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти головного управління позашкільної та інклюзивної освіти МОН України.
Наталія Ярмола, завідувачка відділу інклюзивного навчання Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України розкрила питання індивідуалізації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами в контексті оновлення нормативно-правового поля.
Про організацію та підготовку фахівців до впровадження системи раннього втручання та виконання нового порядку організації інклюзивного навчання (регіональний аспект) розповіла Олена Дерій, методистка центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».
Сподіваємося, що отримана інформація стане у нагоді, допоможе фахівцям ІРЦ у впровадженні змін, а найголовніше – сприятиме створенню кращого майбутнього для дітей з особливими освітніми потребами.