КОІПОПК

Вер 14 2021

Print this Запис

Організаційно-методологічні засади діяльності центрів професійного розвитку

Практичні аспекти організації діяльності центрів професійного розвитку педагогічних працівників є надзвичайно актуальними, але викликають у їхніх керівників чимало запитань, що були розглянуті 14 вересня на науково-практичному семінарі з теми «Організаційно-методологічні засади діяльності центрів професійного розвитку».

Наталія Миколаївна Бендерець, в.о. ректора інституту, кандидат педагогічних наук, у виступі акцентувала увагу учасників заходу на важливості співпраці інституту та  центрів професійного розвитку педагогічних працівників Київщини. А також зазначила, що завдання центрів – це консультації для вчителів, психологічна підтримка та поширення інформації про можливості підвищення кваліфікації тощо.

До обговорення цього питання долучилася Лариса Василівна Кабан, учений секретар  інституту, яка ознайомила присутніх із алгоритмом проведення науково-методичної експертизи навчальних програм, підготовлених педагогічними працівниками Київської області.

Про порядок визнання результатів підвищення кваліфікації у сфері освіти повідомила Інна Володимирівна Маніленко, методист відділу управління закладами освіти інституту.

Завідувач відділу координації методичної роботи та непе­рерв­ної педагогічної освіти інституту Світлана Вікторівна Галашевська звернула увагу присутніх на те, що центри професійного розвитку мають бути максимально індивідуальні в підходах до роботи, створювати власний «освітній бренд». Це допоможе залучати педагогів до активної діяльності та сприятиме їхній зацікавленості. Також завідувачкою було надано роз’яснення щодо організації та проведення атестації педагогічних працівників у 2021-2022 навчальному році та особливостей проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель  року – 2022».

Євгенія Миколаївна Бачинська, проректор інституту, кандидат педагогічних наук, доцент, презентувала професійний стандарт «Вчитель закладу загальної середньої освіти».

Після проведення інформаційного блоку учасники семінару працювали в інтерактивних групах під керівництвом проректорів інституту Олени Володимирівни Часнікової та Євгенії Миколаївни Бачинської, де розглядали питання про:

  • моделювання траєкторії професійного розвитку педагогічного працівника;
  • організацію освітнього процесу у  5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції НУШ.

Семінар пройшов як творча зустріч однодумців, понад 50 учасників залишилися задоволеними плідною роботою.