До уваги освітян Київщини!
У 2018 році українські п’ятнадцятирічні школярі вперше брали участь у міжнародному дослідженні якості освіти за програмою PISA (The Programme for International Student Assessment) з оцінювання читацької, математичної i природничо-наукової грамотності учнів, що проходило за сприяння Організації Економічного Співробітництва i Розвитку (OECP). Це міжнародне дослідження розглядається як інструмент, що дає можливість кожній країні-учасниці з’ясувати переваги i недоліки національної система освіти та на основі цих результатів виробити напрями підвищення ефективності її функціонування, а також оцінити правильність прийнятих управлінських рішень під час проведення наступних досліджень.
Передбачається, що Україна й надалі братиме участь у подібних міжнародних моніторингових дослідженнях, зокрема у 2021 році в обстеженні якості освіти PISA-2021.
У грудні 2019 року був оприлюднений національний звіт про рівень навчальних досягнень п’ятнадцятирічних здобувачів загальної середньої освіти, які навчаються у різних типах закладів освіти України (http://testportal.gov.ua/wp-content/uploads/2019/12/PISA_2018_Report_UKR.pdf).
На підставі результатів, одержаних українськими школярами, вчені HAПH України підготували методичні рекомендації щодо поліпшення читацької, математичної i природничо-наукової грамотності учнів, які надано для ознайомлення i використання в освітянській практиці. Оскільки друкований тираж видання обмежений, усі зацікавлені особи можуть скористатися електронним вapiaнтoм методичних рекомендацій, що розміщено на сайті Інституту педагогіки НАПН України:
http://undip.org.ua/news/library/metod_rekom_detail.php?ID=9825.
та в Електронній бібліотеці НАПН України: http://lib.iitta.gov.ua/.
Збірка адресована широкому колу освітян і громадськості, зацікавлених у питаннях підвищення якості вітчизняної освіти.