КОІПОПК

Кві 28 2021

Print this Запис

OPEN SPACE «Простір рівних можливостей»: забезпечення інклюзивного освітнього простору як результат злагодженої співпраці закладів освіти та інклюзивно-ресурсних центрів

28 квітня 2021 року відповідно до плану роботи Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» центром підтримки інклюзивної освіти з використанням сервісу відеоконференцій «Google Meet» був проведений методичний online-практикум для директорів та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів OPEN SPACE «Простір рівних можливостей». У заході взяли участь директори та фахівці інклюзивно-ресурсних центрів Київської області.

У ході заходу працювали три тематичні панелі, на яких розглядалися актуальні питання діяльності інклюзивно-ресурсних центрів.

Правову панель «Право: рівні права – рівні можливості» модерувала Тамара Луценко, завідувачка центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів». Про комплексну оцінку розвитку дитини у процесі індивідуалізації навчання дітей із ООП та ключові аспекти взаємодії ІРЦ та команди психолого-педагогічного супроводу в закладі освіти розповіли Тетяна Рябущиць, директорка КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Бородянської селищної ради, та Маргарита Гончаренко, директорка КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Вишневої міської ради.

Роботу діяльнісної панелі «Діяльність: системний психолого-педагогічний, корекційно-розвитковий супровід дітей з ООП» координували Галина Слободяник та Олена Дерій, методистки центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів». У виступах спікерів  було акцентовано увагу на ефективних методах і прийомах у роботі практичного психолога ІРЦ (Ірина Гаращенко, практичний психолог КУ Інклюзивно-ресурсний центр Баришівської селищної ради); сутності та змісті професійної компетентності вчителя-логопеда в ІРЦ (Марія Тищенко, учитель-логопед КУ Білоцерківської міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр №1»); компенсації й корекції порушень розвитку як основних функцій учителя-дефектолога ІРЦ (Ольга Козир, учитель-дефектолог КЗ «Інклюзивно-ресурсний центр Української міської ради) та фізичній реабілітації в системі роботи ІРЦ (Вікторія Просяна, учитель-реабілітолог КЗ Таращанської міської ради «Таращанський інклюзивно-ресурсний центр»).

Завершувався захід роботою панелі співробітництва «ІРЦ як осередок створення інклюзивного освітнього простору в громаді», модератор – Світлана Загурська, методистка центру підтримки інклюзивної освіти. Спікерами було висвітлено питання щодо об’єднання ресурсів громади у створенні інклюзивного освітнього простору (Світлана Райхель, директорка КУ Білоцерківської міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр №2») та взаємодії ІРЦ зі стейкхолдерами територіальної громади (Жанна Кондратюк, директорка КЗ «Інклюзивно-ресурсний центр» Вишгородської міської ради).

Під час проведення практикуму учасники були залучені до інтенсивного спілкування, прямої комунікації, інтерактиву, що сприяло підвищенню ефективності роботи та створенню доброзичливої атмосфери.

До участі в заході приєдналися 97 осіб.

Усі матеріали розміщено у віртуальному кабінеті центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «КОІПОПК».