Суть понять «екологічна безпека», «сталий розвиток», «сталий спосіб життя» розглядалися на навчально-методичному онлайн-тренінгу «Вимоги до обов’язкових результатів кліматичної та екологічної освіти для учнів початкових класів», який відбувся 9 грудня у форматі онлайн для вчителів початкових класів Київської області. У заході взяли участь 168 учасників.
Організаторами заходу були:
Галина Бузан – старший викладач кафедри методології освіти для сталого розвитку Державної екологічної академії післядипломної освіти та управління, автор публікацій, статей та навчально-методичних видань в сфері освіти для сталого розвитку, принципів сталого споживання, стандартизації в сфері охорони довкілля, оцінки життєвого циклу, екологічного маркування.
Галина Стець – координатор просвітницьких проєктів Всеукраїнської громадської організації «Жива планета», вчитель природничого циклу Приватної школи «Безмеж», заступник директора з еколого-просвітницької роботи КП «Київський міський Будинок природи», автор контенту та викладач всеукраїнського проєкту «Екошкола», фасилітатор настільних екологічних ігор, автор настільної екологічної гри «Фауноманія», бізнес-тренер.
Любов Ткаченко – завідувач відділу початкової освіти, старший викладач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».
З вітальним словом перед учасниками тренінгу виступили радник Посла Фінляндії в Україні з питань освіти пані Мінна Хаккарайнен та президент Всеукраїнської громадської організації «Жива планета» Світлана Берзіна.
У процесі навчання вирішувалися такі питання:
- Моделі поведінки учнів початкової школи під час навчання. Навички учня для сталого способу життя.
- Сучасний погляд на методику розвитку в учнів сталих навичок через відповідальну поведінку в природі. Роль педагога у моделі навчання емпауементу.
- Структура діяльнісно спрямованого уроку.
Також учасникам тренінгу було запропоновано відео-матеріали, інтерактивні вправи, тренажер створення та використання практичних вправ за допомогою методичних та дидактичних матеріалів проєкту «Кліматична та екологічна освіта для учнів початкових класів».