КОІПОПК


Гру 10 2021

Print this Запис

Онлайн-тренінг «Вимоги до обов’язкових результатів кліматичної та екологічної освіти для учнів початкових класів»

Суть понять «екологічна безпека», «сталий розвиток», «сталий спосіб життя» розглядалися на навчально-методичному онлайн-тренінгу «Вимоги до обов’язкових результатів кліматичної та екологічної освіти для учнів початкових класів», який відбувся 9 грудня у форматі онлайн для вчителів початкових класів Київської області. У заході взяли участь 168 учасників.

Організаторами заходу були:

Галина Бузан – старший викладач кафедри методології освіти для сталого розвитку Державної екологічної академії післядипломної освіти та управління, автор публікацій, статей та навчально-методичних видань в сфері освіти для сталого розвитку, принципів сталого споживання, стандартизації в сфері охорони довкілля, оцінки життєвого циклу, екологічного маркування.

Галина Стець – координатор просвітницьких проєктів Всеукраїнської громадської організації «Жива планета», вчитель природничого циклу Приватної школи «Безмеж», заступник директора з еколого-просвітницької роботи КП «Київський міський Будинок природи», автор контенту та викладач всеукраїнського проєкту «Екошкола», фасилітатор настільних екологічних ігор,  автор настільної екологічної гри «Фауноманія», бізнес-тренер.

Любов Ткаченко ­– завідувач відділу початкової освіти, старший викладач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти  КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».

З вітальним словом перед учасниками тренінгу виступили радник Посла Фінляндії в Україні з питань освіти пані Мінна Хаккарайнен та президент Всеукраїнської громадської організації «Жива планета» Світлана Берзіна.

У процесі навчання вирішувалися такі питання:

  • Моделі поведінки учнів початкової школи під час навчання. Навички учня для сталого способу життя.
  • Сучасний погляд на методику розвитку в учнів сталих навичок через відповідальну поведінку в природі. Роль педагога у моделі навчання емпауементу.
  • Структура діяльнісно спрямованого уроку.

Також учасникам тренінгу було запропоновано відео-матеріали, інтерактивні вправи, тренажер створення та використання практичних вправ за допомогою методичних та дидактичних матеріалів проєкту «Кліматична та екологічна освіта для учнів початкових класів».