КОІПОПК


Гру 24 2021

Print this Запис

Онлайн-нарада за результами діяльності місцевих органів управління у сфері освіти у 2021 році під головуванням Міністра освіти і науки України Сергія Шкарлета

Завершення року – час підведення підсумків та побудови планів на майбутнє. Сьогодні на освітянському каналі 2021 відбулася онлайн-нарада за результами діяльності місцевих органів управління у сфері освіти у 2021 році під головуванням Міністра освіти і науки України Сергія Шкарлета.

Під час наради очільник повідомив про успіхи у реформуванні системи освіти України за результатами 2021 року, зокрема, про стратегію та практики реалізації проєкту «Національний технопарк з підвищення якості освіти». Зокрема, Міністр зазначив, що у роботі Hub-у «Освіта для мене – школа для всіх» Київщина займає провідне місце. Міністр також відмітив такі важливі напрямки у розвитку освіти, як відкрите партнерство, електронний документообіг, профорієнтації тощо.

У нараді також взяли участь: Руслан Гурак, голова Державної служби якості освіти; Валерій Бойко, керівник Українського центру оцінювання якості освіти; Євген Баженков, директор інституту модернізації змісту освіти; Вадим Стеценко, голова комітету з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України; Вадим Карандій, директор Інституту розвитку освіти; Сергій Лондар, директор ДНУ «Інститут освітньої аналітики».

Далі робота кожного із семи хабів була презентована демонстрацією успішних практик.

По завершенню наради заступниця Міністра освіти і науки України Віра Рогова підвела підсумки засідання і визначила пріоритети розвитку системи освіти України у найближчій перспективі, серед яких:

створення дайджесту «Освіта України 2021-2022»;

реалізація проєкту «Здорова Україна»;

старт Школи управлінського резерву;

підтримка обдарованої молоді;

подальша розбудова безпечного освітнього середовища закладів освіти.

Очільник директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти МОН України Олег Єресько визначив «Формулу успіху школи 2022». І зазначив, що для того, щоби вона стала справжньою територією успіху, потрібні такі складові: креативний мобільний учитель, сучасні підходи до організації освітнього процесу, відповідне нормативне забезпечення, сучасний освітній простір.

Від Київської області у нараді взяли участь Жанна Осипенко, заступниця голови Київської ОДА, Ярослава Тростянська т.в.о. директора департаменту освіти і науки Київської ОДА, Наталія Бендерець, в.о. ректора КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».

Завдяки об’єднанню зусиль освітянської науки й практики громадського сектору та ефективних комунікацій зі стейкхолдерами школа має стати справжньою територією успіху