КОІПОПК

Кві 08 2021

Print this Запис

Онлайн консалт-студія для педагогів Київщини, які координують роботу з обдарованими дітьми

«Здатність закладена заздалегідь, але вона повинна стати умінням» – сказав Йоганн Гете. І це дійсно так, адже талант потрібно розвивати, докладати вдосталь зусиль, щоб досягти успіху в майбутньому. Виховання успішної  обдарованої особистості здійснюють педагогів, які в сучасному освітньому середовищі є коучами, тьюторами, модераторами.

Враховуючи такий освітній запит, 08 квітня 2021 року в середовищі Zoom, фахівцями Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» та Київського обласного комунального позашкільного навчального закладу «Мала академія наук учнівської молоді» для педагогів, які координують роботу з обдарованими дітьми у територіальних громадах Київської області проведено онлайн консалт-студію.

До роботи консалт-студії долучилися  науковці, управлінці, методисти, педагоги, а саме:

Наталія Бендерець, в.о. ректора КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»;

Олена Часнікова, проректор КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»;

Галина Рибитва, завідувач відділу  роботи з обдарованими дітьми КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»;

Світлана Минзар, директор КОКПНЗ «Мала академія наук учнівської молоді»;

Марія Гончарук, методист КОКПНЗ «Мала академія наук учнівської молоді»;

Ольга Терехова, заступник директора з навчально-методичної роботи КОКПНЗ «Мала академія наук учнівської молоді»;

Олена Бойчук, завідувач організаційно-масового відділу КОКПНЗ «Мала академія наук учнівської молоді».

Учасники консалт-студії обговорили нагальні питання, що стосуються: нормативно-правового забезпечення роботи з обдарованими дітьми; формування календаря проведення І-ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2021/2022 навчальному році; моделювання науково-освітнього простору Київського обласного територіального відділення МАН України в нових адміністративно-територіальних умовах; особливості функціонування нормативно-змістових платформ організації та проведення Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України.

Захід завершився формуванням спільних пропозицій щодо удосконалення роботи з обдарованими дітьми у територіальних громадах області.