КОІПОПК


Бер 24 2021

Print this Запис

Обласний науково-методичний семінар «Психологічний захист дітей від негативних інформаційних впливів, що продукують деструктивну поведінку»

У сучасному світі в умовах пандемії виникає актуальне питання щодо перебування дітей в мережі Інтернет та інформаційних ризиків, що пов’язані з цим. Як убезпечити дітей від негативної інформації, а подекуди зберегти їх здоров’я і життя?

Пошук відповіді на запитання об’єднав сьогодні учасників обласного науково-методичного семінару для працівників психологічної служби регіону «Психологічний захист дітей від негативних впливів, що продукують деструктивну поведінку», що пройшов у режимі zoom-конференції організований відділом практичної психології і соціальної роботи КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».

Наталія Маковкіна, завідувач відділу практичної психології і соціальної роботи КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» актуалізувала проблематику і завдання, які постають перед працівниками психологічної служби Київської області в умовах викликів сьогодення.

Під час онлайн-зустрічі говорили про механізми і «переривачі» розвитку суїцидальної тенденції у підлітків; визначили різні групи ризику і особливості скринінгу; формування уміння безпечної поведінки дітей в Інтернеті тощо.

Любов Найдьонова, доктор психологічних наук, член-кореспондент НАПН України, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки, акцентувала увагу присутніх на проблемі негативних інформаційних впливів, пов’язаних з дитячими самогубствами та індуктивному ефекту медіа; розповіла про те, як саме формуються суїцидальні тенденції і яким чином можна їх зупинити. Були проанансовані розвивальні заходи за програмою «Медіакультура в часи пандемії».

Наталія Умеренкова, науковий співробітник лабораторії психології масової комунікації та медіаосвіти, координатор Навчально-практичного центру психологічних інновацій ІСПП НАПН України, презентувала результати дослідження оцінки пунктів у системі профілактики та поственції суїцидальних спроб.

Завершували онлайн-захід у форматі «запитання-відповідь». Учасники обговорили важливість роботи з формування навичок безпечної поведінки дітей в цифровому просторі, необхідності ефективної підтримки здобувачів освіти, їхніх батьків/опікунів.