Онлайн-ресурси у роботі вчителя англійської мови відкривають нові можливості для розвитку мовленнєвих навичок, доступу до автентичних матеріалів, сприяють більшій інтерактивності та результативності навчальних занять і налагодженню зворотного зв’язку з учнями. Цій актуальній темі роботи з цифровими ресурсами була присвячена обласна педагогічна студія «Використання онлайн-інструментів на заняттях англійської мови (онлайн-навчання)». Навчання педагогів-лінгвістів проводив досвідчений учитель англійської мови Яготинського ліцею №3 Вадим Корнієнко, під керівництвом координатора Тетяни Редченко, старшого викладача кафедри суспільно-гуманітарної освіти КНЗ КОР «КОІПОПК».
Успішне використання цифрових платформ і застосунків потребує не лише технічних навичок, а й педагогічної майстерності та креативності. Учасники студії вчилися комбінувати різні типи завдань – від інтерактивних вправ до творчих проєктів і онлайн-дискусій. Особливу увагу приділяли мотивації учнів до навчання, гейміфікації, адаптації матеріалів до рівня учнів, впровадженню принципів змішаного навчання та самостійної роботи. Основна мета – навчитися створювати стрічку уроку, яка дає змогу миттєво переходити на навчальні ресурси, створені відповідними онлайн-інструментами. Стрічка уроку- це інтерактивна презентація, виконана у додатку Google «Презентації» або Google Slides. Під час майстер-класів учителі опанували такі онлайн-ресурси: Giphy, Vocaroo, Lightshot, Wardwall, Quizlet, Google Forms та Kahoot. Відеоуроки, творчі завдання та стрічки уроків учасників педагогічної студії розміщені у Google Classroom. Результат – виключно позитивні емоції, нові вміння та корисна співпраця.