13 лютого 2024 року в режимі online відбулося заняття обласної педагогічної студії «Стратегія розвитку критичного мислення на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво», яке об’єднало творчих, цілеспрямованих, зацікавлених, активних учителів мистецтва Київщини, керівник якого є Леся Чоповська, заступник директора з виховної роботи, учитель музичного та образотворчого мистецтва КЗ КМР «Кагарлицький ліцей № 2 ім. В.П.Дашенка»; координатор – Світлана Ковальова, доцент, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри суспільно-гуманітарної освіти Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів.
Учасники розглянули наскрізні компетентності НУШ; обговорили загальну мету розвитку технології критичного мислення, етапи та фази його формування. Предметом дискусій стали методичні стратегії та структура уроку критичного мислення разом із його ключовими складовими. Особливий акцент був зроблений на практичному використанні технології критичного мислення під час уроків інтегрованого курсу «Мистецтво» та музичного мистецтва. У рамках цього блоку, керівник студії поділилася власним розумінням проблем, що виникають при застосуванні цієї технології в мистецькому навчанні. Були представлені такі стратегії критичного мислення як «коло Вена», групування, кубування, сенкан, метод шести капелюхів, криптограма, асоціативний кущ, ЗХД, кросенс. Було продемонстровано алгоритм для створення лепбуків, який ілюструвався дидактичними матеріалами, виготовленими самостійно учнями ліцею у процесі мистецької діяльності.
Учасники студії засвідчили позитивний емоційний фон заходу та сприятливу атмосферу для подальшої співпраці. Інноваційні педагогічні ідеї, ефективні практики формування критичного мислення учнів дають можливість забезпечувати якість мистецької освіти; НАДИХАТИ, КОМУНІКУВАТИ, ПІДТРИМУВАТИ І РОЗВИВАТИСЬ.