КОІПОПК


Лют 18 2021

Print this Запис

Обласна педагогічна студія «Інклюзія в просторі дошкільної освіти»

Інклюзивна освіта в Україні стрімко розвивається, тому й виникає безліч запитів від педагогів щодо нагальних питань допомоги дітям з особливими освітніми потребами. Завдяки професійній систематичній роботі всієї команди супроводу дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу “Колобок” Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області вихованці зможуть знайти місце в житті та стати повноцінними  членами нашого суспільства. Садочок став рідною домівкою для них, завдяки педагогам-професіоналам діти отримують знання, зростають та розвиваються.

Така важлива місія колективу, який очолює Голубець Оксана Петрівна, об’єднала освітян Київщини на заняттях обласної педагогічної студії з теми «Інклюзія в просторі дошкільної освіти».

Керівник обласної педстудії Голубець Оксана Петрівна, привітала учасників обласної педагогічної студії 18 лютого 2021  року на другому робочому модулі. Координувала зустріч Дерій Олена Василівна, методистка ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».

Практична частина заняття передбачала розгляд важливих питань, які презентували працівники закладу: Левченко Наталія Вікторівна, вихователь-методист – організатор роботи команди супроводу, ознайомила учасників із особливостями складання індивідуальної програми розвитку, веденням документації команди супроводу; Калмик Олеся Володимирівна, учитель-дефектолог, розповіла про підвищення ефективності корекції мовлення дітей з особливими освітніми потребами шляхом використання нетрадиційних методів та прийомів роботи; Карнаух Марина Юріївна, учитель-логопед, провела практикум «Пальчикова гімнастика з використанням інноваційних методик», ознайомила з методичним топлистом практичного психолога «Взаємодія з батьками в системі інклюзивної освіти»; творчим звітом практичного психолога «Коли ми разом – нам усе вдається». Учасники педагогічної студії отримали ґрунтовні практичні знання з упровадження інклюзивної освіти, обговорили важливі питання, які виникають у процесі організації корекційно-розвиткової роботи.