КОІПОПК


Лют 19 2021

Print this Запис

Обласна педагогічна студія «Формування дослідницьких компетентностей учнів на навчальних заняттях та в позаурочний час»

26 педагогічних працівників закладів загальної середньої та позашкільної освіти Київської області 18 лютого 2021 року взяли участь у першому онлайн-занятті обласної педагогічної студії з теми «Формування дослідницьких компетентностей учнів на навчальних заняттях та в позаурочний час». Керували діяльністю профспільноти Віталій Красніков, директор КЗО ВРР – «Погребівський академічний ліцей», Катерина Кутова, учитель початкових класів та Костянтин Красніков, учитель трудового навчання, керівник гуртка КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини».

Із вітальним словом до учасників заняття звернувся координатор педстудії Андрій Довгань, завідувач кафедри природничо-математичної освіти та технологій КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», кандидат географічних наук.

Для учасників педагогічної студії Віталій Красніков провів віртуальну екскурсію закладом освіти. Він наголосив, що захід є одним із етапів реалізації інноваційного всеукраїнського проєкту «Я – дослідник», що реалізується МОН України. Досвідом з організації та реалізації STEM-проєктів та STEM-уроків, які мають формувати в учнів справжні дослідницькі та винахідницькі навички, поділилася вчитель початкових класів Катерина Кутова. У ході її виступу було представлено експериментальну частину учнівського дослідження води. Про організацію учнівських досліджень у позаурочний час розповів Костянтин Красніков, керівник гуртка «Юні рослинники» КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини». Ним була презентована експериментально-дослідницька робота учнів про різні способи вирощування рослин. До роботи педагогічної студії долучилася завідуюча еколого-натуралістичним відділом КЗ КОР «ЦТДЮК» Інна Пахомова, яка наголосила на значній ролі формування дослідницьких компетентностей учнів на навчальних заняттях та в позаурочний час.

По завершенню роботи учасники заповнили рефлексійну форму, отримали домашнє практичне завдання та обмінялися враженнями щодо проведення заходу.