Згідно з програмою професійного діалогу «2024/2025. БЕЗПЕКА. ЯКІСТЬ. ПАРТНЕРСТВО» 20 серпня 2024 року в Комунальному навчальному закладі Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» відбулося секційне засідання з питання реалізації реформи Нової української школи у 2024/2025 навчальному році, присвячене ключовим аспектам упровадження предметного навчання.
До участі в заході було запрошено представників місцевих органів управління освітою, працівників центрів професійного розвитку педагогічних працівників, керівників та педагогів закладів освіти Київщини.
Вікторія Косик, проєктна менеджерка Команди підтримки реформ МОН України, ґрунтовно висвітлила питання використання засобів навчання для викладання природничо-математичних предметів і STEM-освіти. Спікерка підкреслила важливість використання інноваційного обладнання у процесі формування предметних компетентностей.
Анжела Кузнєцова, доктор економічних наук, професор, академік Академії економічних наук України, презентувала електронний додаток до підручника як складову сучасного навчально-методичного комплексу. Учасники діалогу детально ознайомилися з електронним додатком до підручника «Підприємництво та фінансова грамотність. 8-9 класи».
Ольга Петровська, директор Петрівського ліцею Петрівської сільської ради, поділилася досвідом управління освітнім процесом, розроблення та упровадження системи оцінювання в умовах реалізації реформи НУШ.
Спікери професійного діалогу висвітлили питання організації освітнього процесу у 2024/2025 навчальному році за освітніми галузями, програмного та методичного забезпечення навчання, дотримання нових вимог до оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти. Особливу увагу було приділено упровадженню інноваційних технологій і методик задля розвитку критичного мислення та творчих здібностей школярів.
Учасникам заходу було запропоновано можливості інституту для задоволення запитів і потреб освітян в умовах упровадження Нової української школи, профільного навчання, національно-патріотичного виховання та з інших актуальних питань професійної діяльності.
Запрошуємо до продуктивної командної роботи в новому навчальному році!