КОІПОПК

Лют 21 2018

Print this Запис

Найважче, як завжди, почати. Завершився тренінговий модуль з підготовки вчителів майбутніх перших класів до роботи в умовах Нової української школи

В рамках підготовки вчителів майбутніх перших класів до роботи в умовах Нової української школи у період з 10 до 19 лютого 2018 року відбувся перший очний етап навчання у Баришівському, Білоцерківському, Бориспільському, Броварському, Вишгородському (І група), Іванківському, Поліському, Макарівському, Миронівському, Переяслав-Хмельницькому, Тетіївському районах та у м.Березані, м.Білій Церкві (І група), м.Переяслав-Хмельницькому, м.Фастові, м.Бровари (І група), м.Бучі, м.Ірпені, а також у Великодимерській, Калитянській, Узинській, Фурсівській, Дівичківській, Студениківській, Тетіївській ОТГ.

У процесі роботи учасники тренінгів ознайомились з першим програмовим 12-годинним модулем «Сучасний вчитель як провідник змін» та розглянули теми: «Концепція Нової української школи»,  «Нові ролі і завдання вчителя в контексті сучасних змін», «Основні підходи в освітньому процесі (компетентнісний, особистісно зорієнтований, інтегрований, діяльнісний)», «Як працювати з он-лайн курсом на платформі EdEra».

Творча й позитивна атмосфера, яку створили тренери Кабак Тетяна Григорівна, Лук’яненко Олена Андріївна, Сімороз Оксана Вікторівна, Харабара Тетяна іванівна, Людвиченко Людмила Іванівна та Зінченко Наталія Володимирівна допомагала ефективно використати час для максимального наповнення тренінгового модуля великою кількістю практичних завдань.

Проблеми та виклики на шляху до модернізації змісту початкової освіти обговорювали вчителі м.Фастова, м.Березані, Баришівського, Броварського, Вишгородського, Тетіївського районів, 16-17 лютого, а також напрацьовували способи їх вирішення під керівництвом тренерів Любові Олегівни Ткачової,  Куракси Оксани Миколаївни, Лаврехи Тетяни Григорівни, Ткач Тетяни Іванівни, Бальчук Людмили Миколаївни. Учасники тренінгів знайомились з ключовими поняттями Концепції НУШ, аналізували нову роль вчителя початкової школи як фасилітатора освітнього процесу, визначали потреби учнів покоління £.

Практичне володіння основами нейропсихології, освітньої кінезіології допомагали тренерам поєднувати інформаційні блоки з розвантажувальною діяльністю.

39 вчителів Білоцерківського району та перша група вчителів м. Білої Церкви (32 особи) 10-11 та 17-18 лютого дискутували про можливості здійснення реформи початкової загальної освіти в умовах переповнених класів та класів з малою наповнюваністю учнів, а також напрацьовували шляхи вирішення актуальних проблем.

Разом з тренерами Романюк О.В. та Ткаченко А.О. вчителі знайомились з концептуальними засадами проекту Державного стандарту початкової загальної освіти; акцентували увагу на спільному й відмінному між поняттями «інтеграція», «інтегрований урок», «інтегрований підхід до навчання» та намагались зрозуміти, що лише забезпечення усіх сфер розвитку особистості є важливим фактором, що якісно відрізняє вищезазначені поняття. Практичні поради від Катерини Ясько, Еви Рамбали, Світлани Ройз, Стівена Кові, практики Daily 5 та Daily 3, допомагали освітянам ранжувати важливе і термінове, вчитись правильно планувати час тієї чи іншої навчальної діяльності, активізуватись та релаксувати.

Атмосферу, яка панувала на тренінгах у всіх регіонах актуально передає хмара тегів, укладена тренером Кабак Т.Г. А коментарі навіть тих вчителів, які на початку навчальних занять з певною пересторогою дивились на майбутні 2 навчальних дні, надихають і спонукають до руху вперед.

 

 

Перейти на: https://kristti.com.ua/najvazhche-yak-zavzhdy-pochaty-zavershyvsya-treningovyj-modul-z-pidgotovky-vchyteliv-majbutnih-pershyh-klasiv-do-roboty-v-umovah-novoyi-ukrayinskoyi-shkoly/