Ще починаючи з 2011-2012 навчального року вчителі початкових класів закладів загальної середньої освіти Київщини з великим ентузіазмом долучилися до участі в науково-педагогічному проєкті «Інтелект України». 25 лютого 2021 року педагоги проєктних класів долучилися до роботи другого засідання обласного майстер-класу «Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках української мови».
Оксана Тимченко, заступниця директора з навчально-виховної роботи Борівського академічного ліцею, презентувала навчальне середовище класів, які беруть участь у науково-педагогічному проєкті «Інтелект України». Наталія Коваль, учитель-методист початкових класів, розповіла учасникам майстер-класу про методи розвитку критичного мислення молодших школярів, які використовує на уроках української мови. Вона зазначила, що упровадження технології розвитку критичного мислення – це величезна втіха й насолода, це найкращий відпочинок і водночас чудова «гімнастика» для розуму маленьких здобувачів освіти. Така організація освітнього процесу сприяє формуванню вміння аналізувати, критикувати, аргументувати, піддавати сумніву інформацію, слухати й співпереживати під час дискусій, активної взаємодії з текстами, написання письмових робіт.
Вільне, невимушене спілкування в процесі відпрацювання методики проведення вправи «РАФТ» надало унікальну можливість учасникам майстер-класу сказати своє слово відповідно до короткої схеми: хто → кому → у якій формі → що може сказати та впоратися з головним завданням – вибрати персонажа, ужитися в його роль та донести до авдиторії певне висловлювання від його імені.
Алла Седеревічене, старший викладач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», зазначила, що використання можливостей технології розвитку критичного мислення відкриває простір для гармонійного пізнання дитиною чарівного навколишнього світу, робить її по-справжньому успішною, забезпечує міцний фундамент для розвитку інтелекту.
Хвилюючими позитивними емоціями та відчуттям щастя ділилися педагоги під час завершення зустрічі.