КОІПОПК

Січ 28 2019

Print this Запис

Курси з проблеми «Організація системи роботи з вирішення конфліктів у закладах освіти засобами медіаційних практик» (розробники: Людмила Микитюк, Ольга Боярчук)

Що таке медіація? Чому медіація є найбільш сприятливим інструментом вирішення конфліктів у школі? Як запровадити медіацію в навчальному закладі? Які конфлікти можна вирішувати за допомогою відновних практик? Якими компетентностями має володіти медіатор/медіаторка? Відповідь на ці та інші запитання шукали слухачі курсів «Організація системи роботи з вирішення конфліктів у закладах освіти засобами медіаційних практик» (розробники: Людмила Микитюк, Ольга Боярчук), що були проведені упродовж 2-ох тижнів з 14 по 25 січня на базі Київського ОІПОПК.

Під час навчальних занять педагоги:

– ознайомлювалися з поняттям «конфлікт», його причинами та наслідками;
– визначали види і ознаки булінгу в учнівському середовищі;
– опрацьовували вимоги до відбору конфліктних ситуацій для проведення медіацій;
– аналізували складні ситуації в медіації та можливу маніпулятивну поведінку у процесі спілкування сторін конфлікту;
– практикували ведення медіаційної зустрічі та відновної практики «Коло»;
– складали тематичні медіаційні Кола для учнів, батьків та педагогів;
– формували комунікативні навички медіатора/медіаторки: активне слухання, формулювання запитань, перефразування, резюмування, зворотній зв’язок.
– обговорювали можливості проведення інформаційно-просвітницьких заходів у школі з популяризації медіації, відновних практик, вирішення конфліктів мирним шляхом.

Для розроблення та проведення занять використано інформаційні матеріали ГО Ла Страда-Україна, Всеукраїнської програми «Демократична школа» й посібники, що перекладені швейцарсько-українським проектом «Розвиток громадянських компетентностей в Україні DOCCU».

Перейти на: https://kristti.com.ua/kursy-organizatsiya-systemy-roboty-z-vyrishennya-konfliktiv-u-zakladah-osvity-zasobamy-mediatsijnyh-praktyk-rozrobnyky-lyudmyla-mykytyuk-olga-boyarchuk/