КОІПОПК


Бер 27 2023

Print this Запис

Коуч -студія «Алгоритм надання першої психологічної допомоги» в Українській міській територіальній громаді

На жаль, надзвичайні ситуації є частиною нашого повсякденного життя. У світі відбуваються різні трагічні події: війни, стихійні лиха, аварії, пожежі і міжособистісне насильство. Всі ці події, тою чи іншою мірою, впливають на кожного з нас, проте спектр можливих реакцій і емоцій вельми широкий. Багато хто відчуває себе враженим, вибитим з колії або не розуміє, що відбувається. Люди відчувають страх або тривогу, можуть впасти в заціпеніння або апатію. Деякі проявляють слабкі реакції, інші – важчі. Разом з цим, як показує досвід, люди, які вважають, що їм надали хорошу психологічну і соціальну допомогу, після кризи, краще справляються з труднощами, ніж ті, хто вважає, що їм допомогли недостатньо. Тому так важливо надання коректної першої психологічної допомоги!

Так, з метою розповсюдження інформації, щодо нормалізації психічного стану, методичний центр управління гуманітарного розвитку Української міської ради спільно з психологічною службою закладів загальної середньої освіти, КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» провели коуч-студію «Алгоритм надання першої психологічної допомоги» для педагогічних працівників закладів освіти Української міської ради.

27 березня в приміщенні Академічного ліцею № 2, 40 педагогічних працівників прослухали доповіді за темами:

  1. «Укріплення витривалості у марафоні воєнних дій» – Олеся Шелест, завідуюча відділом практичної психології і соціальної роботи КНЗ КОР «КОІПОПК»;
  2. «Надання першої психологічної допомоги дорослим, дітям» – Олена Нестеренко, практичний психолог Академічного ліцею № 2;
  3. Техніки заземлення – Оксана Ковріга, практичний психолог Академічного ліцею №1;
  4. Техніки заземлення – Юлія Василенко, практичний психолог Трипільського ліцею;
  5. Надання першої психологічної допомоги дітям з ООП – Олена Петрик-Лакиза, консультант інклюзивно-ресурсного центру УМР, практичний психолог.

Загалом було охоплено різні, але близькі теми: де брати власний ресурс, теоретичний та практичний блоки надання ППД з використанням різноманітних технік, ППД дітям з особливими потребами, рекомендації щодо інформаційних сайтів та сторінок для отримання необхідних знань по ППД.

Як сказала Олеся Шелест у своєму виступі: «Ми не вибирали, щоби у житті наших дітей була війна – але ми точно вибираємо – бути разом, бути підтримкою один одному, щоби усе здолати, вистояти, перемогти, відродитися попри те, що ця війна забирає у наших дітей стільки усього і приносить у їх життя стільки болю та випробувань – ми будемо поруч, будемо підтримкою – щоби вони змогли пройти через цей досвід і лише ще більше сповнитися сили, світла, любові і мудрості. Бо їм – бути нашим майбутнім – і воно точно має бути світлим!»

Дякуємо доповідачам за змістовні виступи  та надану корисну інформацію.
Дякуємо Академічному ліцею №2 за комфортні умови для роботи.
Дякуємо ЗСУ за можливість працювати та навчатися!