Саме на це спрямована робота обласної педагогічної студії «Командний підхід фахівців інклюзивно-ресурсного центру в процесі організації та проведенні комплексної оцінки розвитку як фактор індивідуалізації навчання». Перше заняття для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів та педагогічних працівників закладів освіти, які здійснюють інклюзивне навчання, відбулося 19 листопада у КУ «Узинський інклюзивно-ресурсний центр» Узинської міської ради.
На сьогоднішній день інклюзивно-ресурсні центри України впроваджують європейські стандарти безбар’єрності і мають завдання виявити в дитини якомога раніше особливі освітні потреби й надати їй фахову і компетентну допомогу.
Керівниками педагогічної студії є Вікторія Полякова, директорка, Галина Панчук, практична психологиня КУ «Узинський інклюзивно-ресурсний центр» Узинської міської ради.
Координатором роботи педстудії є Тамара Луценко, завідувачка Центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».
У процесі роботи педагогічної студії були обговорені питання командного підходу фахівців інклюзивно-ресурсного центру в процесі організації та проведення комплексної оцінки розвитку як фактору індивідуалізації навчання; врахування індивідуальних особливостей дітей при підготовці та проведенні комплексної психолого-педагогічної оцінки; значення комплексної оцінки як джерела інформації про те, які саме особливі освітні потреби має дитина та що необхідно забезпечити у закладі освіти для якісного освітнього процесу.
Учасники заходу були ознайомлені з новими нормативно-правовими документами щодо змін в організації діяльності інклюзивно-ресурсних центрів та організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти.
У ході роботи була налагоджена інтерактивна комунікація з учасниками в результаті якої напрацьовано спільне бачення покращення якості надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами.
Цікаво та активно відбувся обмін досвідом щодо співпраці інклюзивно-ресурсних центрів та закладів освіти.
По завершенню заходу учасники заняття отримали творчі завдання, подякували організаторам роботи педагогічної студії за продуктивне навчання та виявили бажання продовжити освітню взаємодію з метою професійного розвитку.