КОІПОПК


↑ Повернутись до Про Інститут

Print this Сторінка

Візитівка

https://www.youtube.com/watch?v=P_f7qXsRRak&feature=emb_logo

Система післядипломної педагогічної освіти Київської області є органічною складовою державної освітньої системи й покликана створювати сприятливі умови для професійного розвитку освітян регіону.

Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» https://kristti.com.ua (далі – Інститут) є структурною одиницею системи освіти області. Його засновано за рішенням Київської обласної ради від 12.05.1999 №108-07-ХХІІІ відповідно до розпо­рядження голови Київської обласної державної адміністрації від 28.05.1999 № 276 і наказу Головного управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації від 07.06.1999 № 148.

Мета діяльності Інституту – провадження державної освітньої політики в регіоні; професійний розвиток керівних кадрів і педагогічних працівників; теоретичні і прикладні дослідження та поширення кращих педагогічних практик, спільна з міжнародними та українськими партнерами проєктна діяльність.

Пріоритетними напрямами діяльності Інституту є:

  • підготовка керівних і педагогічних кадрів до роботи за новим змістом і програмами, відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти та Державного стандарту базової середньої освіти;
  • науково-методичний супровід професійного розвитку педагогічних, управлінських та методичних кадрів регіону;
  • модернізація форм і змісту післядипломної педагогічної освіти області;
  • сприяння створенню та підтримка функціонування єдиного інформаційно-освітнього простору системи освіти Київської області та входження у світовий простір;
  • науково-методичний супровід та методичне забезпечення професійної діяльності працівників, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами;
  • зміцнення міжнародного співробітництва, а також подальший інноваційний розвиток системи освіти Київської області, що відповідає світовим тенденціям і враховує освітні потреби учасників освітнього процесу;
  • підтримка проведення наукових досліджень у закладах освіти області з актуальних питань розвитку та ефективного функціонування регіональної системи освіти;
  • створення умов для постійного професійного розвитку персоналу закладу освіти.

***

Діяльність Інституту спрямована на реалізацію Концепції «Нова українська школа» у закладах освіти області.

Для забезпечення гнучкої системи врахування освітніх потреб і запитів освітян регіону, а також швидкого реагування на виклики часу й факти модернізації системи освіти в Україні, система підвищення кваліфікації здійснюється за такими напрямами:

  • курси підвищення фахової кваліфікації;
  • курси підвищення фахової кваліфікації з проблеми, зокрема й за авторської участі розробників;
  • пролонговані курси для вчителів, які мають педагогічні звання, а також слухачів обласних опорних закладів освіти (ООЗО), обласних шкіл передового педагогічного досвіду (ОШППД), обласних майстер-класів і педагогічних студій;
  • виїзні курси підвищення фахової кваліфікації;
  • короткотермінові курси з актуальних освітніх питань.

Передбачено використання інституційної (очної, очно-заочної, дистанційної, очно-дистанційної), мережевої,  індивідуальної форм курсового навчання.

Підвищення кваліфікації педагогічних кадрів за дистанційною формою навчання https://kristti.com.ua/karta-sajtu-2/navchalno-metodychna-robota/dystantsijna-forma-navchannya/viddil-dystantsijnogo-navchannya/ проводиться з використанням платформи Moodle.

Розроблено 45 програмно-методичних комплексів https://kristti.com.ua/karta-sajtu-2/navchalno-metodychna-robota/dystantsijna-forma-navchannya/dystantsijni-kursy/, які поєднують програми освітньої діяльності підвищення фахової кваліфікації педагогічних працівників за дистанційною формою навчання, комплект засобів інформаційної підтримки освітнього процесу, систему діагностико-аналітичних матеріалів, розробки занять, що входять до навчального плану.

***

Актуальним напрямом роботи Інституту є інформаційно-організаційний та науково-методичний супровід безперервного професійного розвитку педагогічних і управлінських кадрів:

  • координація, наукове та методичне забезпечення діяльності центрів професійного розвитку педагогічних працівників;
  • проведення конкурсів для педагогічних працівників, зокрема Всеукраїнського конкурсу «Учитель року»;
  • супроводження атестації та сертифікації педагогічних працівників області;
  • супровід діяльності Університетів майбутнього вчителя територіальних громад;
  • координація обласних професійних об’єднань педагогічних працівників Київщини (майстер-класів і педстудій).

З метою інформаційної, методичної та психологічної підтримки учасників освітнього процесу фахівці Інституту відповідають на запитання у форматі форуму: https://kristti.com.ua/uvaga-vidkryta-garyacha-on-lajn-liniya-dlya-informatsijnoyi-metodychnoyi-ta-psyhologichnoyi-pidtrymky-vchyteliv-predmetnykiv-kerivnykiv-zakladiv-osvity-uchniv-ta-yihnih-batkiv/.

***

У межах ініціативи першої леді України Олени Зеленської визначено формулу майбутнього відновлення держави: «безпека та ментальне здоров’я». У цьому напрямі закладом у співпраці з міжнародними організаціями реалізується 23 проєкти та програми. Серед них:

  • проєкт МОН України спільно з Українським благодійним фондом «Коло сім’ї» за підтримки Міжнародного проєкту «Americares», що передбачає підготовку команди тренерів з упровадження інклюзивного навчання та створення безпечного освітнього середовища;
  • стратегічна програма Фонду психологічної реабілітації та допомоги дітям, постраждалим від російської агресії на території України, – Mental Health за підтримки Міжнародного благодійного фонду Parimatch Foundation, Ізраїльської коаліції травми та Київської обласної державної адміністрації;
  • проєкт «Освіта у кризових ситуаціях» за сприяння ГО «Street Child» у співпраці «ГО «Донецький молодіжний дебатний центр»;
  • проєкт «Safe Space» організації ОеАД за дорученням Федерального Міністерства освіти, науки та досліджень Австрії спільно з Міністерством освіти та науки України, Державною службою якості та Національним університетом «Києво-Могилянська академія» (НаУКМА);
  • проєкт МОН України спільно з БФ LUMOS. Навчання для практичних психологів, які надалі застосовуватимуть здобуті знання в підвищенні кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти;
  • проєкт організації Medicos del Mundo, MdM спільно із ВООЗ. Надається безплатна медична допомога та психосоціальна підтримка населенню, постраждалому внаслідок конфлікту, проводиться підготовка консультантів для проходження навчання за програмою «Управління проблемами Плюс»;
  • спільна ініціатива МОН України та Британської Ради – проведення масштабного тренінгу для вчителів англійської мови «Teaching and Learning in Difficult Times» («Викладання в тяжкі часи»);
  • проєкт “Спільно для вчителів” за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні в межах ініціативи «Спільно до навчання» спільно з ГО “Центр Інноваційної Освіти “Про.Світ” та освітньою організацією “Навчай для України”;
  • програма «Важливі навички у періоди стресу» у межах реалізації спільного Проєкту з Всесвітньою організацією охорони здоров’я (ВООЗ);
  • курс психосоціальної підтримки дітей та педагогів закладів дошкільної та загальної середньої освіти «Благополуччя дітей та педагогів: дієві інструменти та практики підтримки» за сприяння The Lego Foundation;
  • проєкт «Зменшення ризиків травмування та загибелі дітей від вибухонебезпечних предметів у Київській області» за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні та Київської ОВА, ГО «Ліга офіцерів».

Інститут здійснює науково-методичний супровід проєктної діяльності, зокрема:

  • Проєкт «Поліцейський – учасник освітнього процесу» (спільно з Національною поліцією України, Київською ОДА та Головним управлінням Національної поліції в Київській області);
  • Національний проєкт «Безпечна країна» (спільно з МОЗ та МОН України);
  • «Забезпечення психологічного здоров’я менеджерів освітніх організацій в умовах Нової української школи»;
  • «Комплексний молодіжний профорієнтаційний проєкт  «MyProfiProject»;
  • «Якісне харчування – здорова дитина»;
  • Інноваційний освітній проєкт «ІТ-школа» у партнерстві з благодійним фондом «Фонд освітніх ініціатив» та Університетом освіти комп’ютерних технологій «СОФТ ЛАЙН УКРАЇНА»;
  • Проєкт «STEM-центр біоінженерного моделювання» у партнерстві з благодійною організацією «Фонд освітніх ініціатив» та благодійною організацією «Україна 1991».

Важливим напрямом педагогічної взаємодії є співпраця з вітчизняними і міжнародними закладами та установами освіти, організаціями, асоціаціями.

Інститут взаємодіє з органами місцевого самоврядування та ТГ – управліннями освіти та центрами професійного розвитку, співпрацює із Пенсійним фондом, Національною поліцією в Київській області, Національною комісією зі стандартів державної мови.

Входженню у світовий європейський простір сприяє участь закладів освіти Київської області у міжнародних програмах і проєктах https://kristti.com.ua/karta-sajtu-2/mizhnarodna-diyalnist/mizhnarodni-programy-i-proekty-2/.

Інститут співпрацює з міжнародними освітніми організаціями, фондами, фундаціями, громадськими організаціями. У Київській області реалізуються 55 міжнародних освітніх програм і проєктів, до яких залучено 399 закладів освіти області.

Партнерами Інституту є міжнародна некомерційна організація IREX (Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів), Ґете-інститут, Корпус Миру США, Американські Ради з міжнародної освіти, Міжнародна асоціація вчителів англійської мови як іноземної (IATEFL), Британська Рада, Асоціація українських германістів, Французький культурний центр, Відділ культури і співробітництва в галузі французької мови при Посольстві Франції в Україні, Європейська асоціація освіти вчителів (ATEE), Американський дім у Києві, Агентство США з міжнародного розвитку (USAID), Відділ преси, освіти та культури Посольства США (RELO), громадська організація Global Office.

***

Робота Інституту з обдарованими дітьми Київщини полягає в співпраці його фахівців з педагогічними працівниками та вихованцями закладів освіти.

Участь обдарованих учнів у різноманітних інтелектуальних і творчих конкурсних випробуваннях, навчальних семінарах, колоквіумах https://kristti.com.ua/karta-sajtu-2/obdarovani-dity/konkursy-turniry-viktoryny/ є традиційним способом виявлення та розвитку цієї категорії дітей. Аналіз підсумків завершальних етапів різноманітних інтелектуальних змагань, у яких учні області беруть активну участь, вказує на стабільні результати.

В області запроваджено систему морального й матеріального заохочення обдарованих учнів і вчителів, які з ними працюють.

***

У співпраці з Київським регіональним центром оцінювання якості освіти Інститут здійснює адміністрування міжнародних досліджень PISA (Program for International Student Assessment, Міжнародне дослідження спрямоване на оцінювання математичної, природничої та читацької грамотності 15-річних учнів), PIRLS (Progress in International Reading Literacy Study, Міжнародне дослідження прогресу читацької грамотності, проводиться серед четверокласників), TIMSS (The Trends in International Mathematics and Science Study, Міжнародне дослідження тенденцій математичної й природничо-наукової освіти, проводиться серед учнів четвертих і восьмих класів), загальнодержавного моніторингового дослідження «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи» та організаційно-методичний супровід проведення в області зовнішнього незалежного оцінювання й державної підсумкової атестації.

***

Системоутворювальним і об’єднувальним фактором функціонування інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону є Освітній портал Інституту https://kristti.com.ua.

Популярними в користувачів порталу є понад 10 різновидів дочірніх сайтів та сторінок, які щомісяця відвідує близько 24 000 користувачів, серед яких:

  • «Інформаційна система «Нормативно-правове і навчально-методичне забезпечення освітнього процесу» https://base.kristti.com.uaє комплексним засобом підтримки освітнього процесу, має навчально-методичне призначення та використовується для забезпечення професійної діяльності керівників і педагогічних працівни­ків дошкільних, загальноосвітніх і позашкільних закладів освіти в інформаційно-освітньому середовищі;
  • eIRAISE Електронний інституційний репозитарій https://repository.kristti.com.ua – електронний архів, у якому накопичено, зберігається і надається вільний довгостроковий доступ до електронних версій наукових публікацій, науково-дослідних, методичних і навчальних матеріалів, авторами яких є науково-педагогічні працівники Інституту;
  • Музей історії освіти Київщини https://museum.kristti.com.ua – осередок освіти й виховання, сприяє відродженню історичної спадщини освіти Київщини, формуванню національної свідомості, забезпеченню духовної єдності педагогічних поколінь і призначений для вивчення, збереження та використання матеріальної і духовної культури регіону. Фонд музею налічує 4130 експонатів. 25 музейних предметів входять до Державного реєстру національного культурного надбання України. На сьогодні кожен бажаючий, незалежно від географічної віддаленості, має можливість відвідати медіа-галерею музею Інституту.

Серед сторінок сайту мають попит сторінки: «Острівець незламності: для учасників освітнього процесу», «Освіта в умовах воєнного стану», «Мінна безпека», «Безпечна країна».

***

Колектив Інституту нараховує 91 науково-педагогічного й педагогічного працівників, із яких 25 % мають наукові ступені та вчені звання: 4 доктори та 23 кандидати наук; 7 доцентів та 4 професори.

65 науково-педагогічних працівників інституту (70%) працюють в комісіях МОН України, є розробниками Державних стандартів початкової, базової середньої та профільної середньої освіти; сертифікованими тренерами «НУШ»; експертами з інституційного аудиту та сертифікації; тренерами міжнародних і всеукраїнських освітніх проєктів.

***

Визнанням високого статусу закладу є нагороди Міжнародних виставок та форумів. Неодноразово Інститут отримував:

  • золоті медалі та Гран-Прі «Лідер післядипломної педагогічної освіти України» на Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти» (2008, 2009, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021 рр);
  • золоті медалі на Міжнародній виставці «Інноватика в освіті України» (2010, 2012, 2013, 2014 рр.).

Колектив інституту за активну співпрацю та вагомий внесок у розбудову Нової української школи нагороджено подякою Міністра освіти і науки України.

За творчу співпрацю та вагомий внесок у впровадження результатів науково-дослідної роботи в освітній процес Інститут нагороджено дипломом Інституту педагогіки НАПН України.

Також Інститут має подяки Департаменту освіти і науки КОДА та ГУ Національної поліції в Київській області.