КОІПОПК


Лис 10 2021

Print this Запис

Інформуємо про останні публікації відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій ІІТЗН НАПН України

Інформуємо про останні публікації відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій ІІТЗН НАПН України:
  • з питань організації дистанційного навчання в школі (інформаційні бюлетені):
    • Інформаційний бюлетень №1. Гриценчук, О.О. (orcid.org/0000-0003-3173-7649) (2021) Дистанційне тестування: досвід Центрального інституту з розробки тестів Нідерландів Cito http://surl.li/apqiq
    • Інформаційний бюлетень №2. Овчарук, О.В. (orcid.org/0000-0001-7634-7922) (2021) Деякі аспекти перегляду Рамки цифрової компетентності DigComp 2.2 та впровадження Плану дій з цифрової освіти 2021-2027 у країнах ЄС http://surl.li/apqjl
    • Інформаційний бюлетень №3. Малицька, І.Д. (orcid.org/0000-0003-1598-0120) (2021) Інформаційний бюлетень №3, 2021 “Освітні проєкти за підтримки Європейського Союзу під час пандемії Сovid-19” http://surl.li/apqjt
    • Інформаційний бюлетень №4. Кравчина, О.Є. (orcid.org/0000-0002-3903-0835) (2021) Інформаційний бюлетень № 4, 2021. Цифрові бібліотеки на допомогу вчителю http://surl.li/apqjz
    • Інформаційний бюлетень №5. Іванюк, І.В. (orcid.org/0000-0003-2381-785X) (2021) Використання цифрових інструментів та цифрового середовища для дистанційного навчання та громадянської парламентської просвіти http://surl.li/apqke
    • Інформаційний бюлетень № 6. Іванюк, І.В. (orcid.org/0000-0003-2381-785X) (2021) Створення безпечного навчального середовища у закладах загальної середньої освіти через програму “Безпечний простір” http://surl.li/apqkr
  • опитування вчителів та їх ставлення до організації навчання під час карантинних заходів:
    • Як ми проводили онлайн-опитування вчителів та освітян 2021. «Готовність та потреби вчителів щодо використання цифрових засобів та ІКТ в умовах карантину : 2021» http://surl.li/apqmj
  • наукові видання з питань створення середовища ЗЗСО:
    • Овчарук, О.В. (orcid.org/0000-0001-7634-7922) (2021) Цифрові інструменти підтримки середовища школи для реалізації освіти для демократичного громадянства Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми http://surl.li/apqqe
    • Іванюк, І.В. (orcid.org/0000-0003-2381-785X) and Соловйова, В.В. (2021) Створення безпечного шкільного середовища: протокол безпеки при суїцидальній поведінці підлітків http://surl.li/apqoq
    • Гриценчук, О.О. (orcid.org/0000-0003-3173-7649) (2021) Підходи до створення інформаційно-цифрового навчального середовища: досвід Нідерландів http://surl.li/apqpm
    • Малицька, І.Д. (orcid.org/0000-0003-1598-0120) (2021) Формування інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів у процесі викладання біології в закладах загальної середньої освіти (зарубіжний досвід) http://surl.li/apqqu
    • Кравчина, О.Є. (orcid.org/0000-0002-3903-0835) (2021) Створення інформаційно-цифрового середовища навчання під час пандемії covid-19: досвід Польщі http://surl.li/apqrl
  • результати щорічного науково-практичного семінару «Цифрова компетентність вчителя НУШ»:
    • Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2021 (Подолання викликів у період карантину, спричиненого COVID-19) : Збірник матеріалів всеукраїнського науково-практичного семінару (Київ, 2 березня 2021 р.)  https://lib.iitta.gov.ua/724632/

Колектив відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій завжди радий ділитись інформацією та запрошує поділитись своїми здобутками бажаючих.