
Інформуємо про останні публікації відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій ІІТЗН НАПН України:
- з питань організації дистанційного навчання в школі (інформаційні бюлетені):
- Інформаційний бюлетень №1. Гриценчук, О.О. (orcid.org/0000-0003-3173-7649
) (2021) Дистанційне тестування: досвід Центрального інституту з розробки тестів Нідерландів Cito http://surl.li/apqiq - Інформаційний бюлетень №2. Овчарук, О.В. (orcid.org/0000-0001-7634-7922
) (2021) Деякі аспекти перегляду Рамки цифрової компетентності DigComp 2.2 та впровадження Плану дій з цифрової освіти 2021-2027 у країнах ЄС http://surl.li/apqjl - Інформаційний бюлетень №3. Малицька, І.Д. (orcid.org/0000-0003-1598-0120
) (2021) Інформаційний бюлетень №3, 2021 “Освітні проєкти за підтримки Європейського Союзу під час пандемії Сovid-19” http://surl.li/apqjt - Інформаційний бюлетень №4. Кравчина, О.Є. (orcid.org/0000-0002-3903-0835) (2021) Інформаційний бюлетень № 4, 2021. Цифрові бібліотеки на допомогу вчителю http://surl.li/apqjz
- Інформаційний бюлетень №5. Іванюк, І.В. (orcid.org/0000-0003-2381-785X
) (2021) Використання цифрових інструментів та цифрового середовища для дистанційного навчання та громадянської парламентської просвіти http://surl.li/apqke - Інформаційний бюлетень № 6. Іванюк, І.В. (orcid.org/0000-0003-2381-785X
) (2021) Створення безпечного навчального середовища у закладах загальної середньої освіти через програму “Безпечний простір” http://surl.li/apqkr
- Інформаційний бюлетень №1. Гриценчук, О.О. (orcid.org/0000-0003-3173-7649
- опитування вчителів та їх ставлення до організації навчання під час карантинних заходів:
- Як ми проводили онлайн-опитування вчителів та освітян 2021. «Готовність та потреби вчителів щодо використання цифрових засобів та ІКТ в умовах карантину : 2021» http://surl.li/apqmj
- наукові видання з питань створення середовища ЗЗСО:
- Овчарук, О.В. (orcid.org/0000-0001-7634-7922
) (2021) Цифрові інструменти підтримки середовища школи для реалізації освіти для демократичного громадянства Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми http://surl.li/apqqe - Іванюк, І.В. (orcid.org/0000-0003-2381-785X
) and Соловйова, В.В. (2021) Створення безпечного шкільного середовища: протокол безпеки при суїцидальній поведінці підлітків http://surl.li/apqoq - Гриценчук, О.О. (orcid.org/0000-0003-3173-7649
) (2021) Підходи до створення інформаційно-цифрового навчального середовища: досвід Нідерландів http://surl.li/apqpm - Малицька, І.Д. (orcid.org/0000-0003-1598-0120
) (2021) Формування інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів у процесі викладання біології в закладах загальної середньої освіти (зарубіжний досвід) http://surl.li/apqqu - Кравчина, О.Є. (orcid.org/0000-0002-3903-0835
) (2021) Створення інформаційно-цифрового середовища навчання під час пандемії covid-19: досвід Польщі http://surl.li/apqrl
- Овчарук, О.В. (orcid.org/0000-0001-7634-7922
- результати щорічного науково-практичного семінару «Цифрова компетентність вчителя НУШ»:
- Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2021 (Подолання викликів у період карантину, спричиненого COVID-19) : Збірник матеріалів всеукраїнського науково-практичного семінару (Київ, 2 березня 2021 р.) https://lib.iitta.gov.ua/
724632/
- Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2021 (Подолання викликів у період карантину, спричиненого COVID-19) : Збірник матеріалів всеукраїнського науково-практичного семінару (Київ, 2 березня 2021 р.) https://lib.iitta.gov.ua/
Колектив відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій завжди радий ділитись інформацією та запрошує поділитись своїми здобутками бажаючих.