Навчайтесь, де б ви не були!
«Навчайтесь де б ви не були» – це девіз педагогів, які об’єдналися в Педстудії з теми «Візуалізація навчального матеріалу – шлях формування компетентнісного потенціалу учнів» (на базі Требухівського ліцею Броварської міської ради Броварського району Київської області).
Цифрові знання відкривають можливості для якісного покращення навчання онлайн та офлайн. Ознайомитися з інструментами Google і роботою Chromebook, дізнатися їхні особливості для ефективного застосування і створити власний онлайн-простір для комфортної та безперервної освіти – це сьогодні пріоритетна мета педагогів.
Закриття закладів освіти впливає на вчителів, учнів і батьків у всьому світі. У ці надзвичайно непрості часи технології можуть допомогти спростити дистанційне навчання та зробити його більш доступним (яскравим і цікавим).
21 березня 2023 року відбулася друга зустріч обласної педагогічної студії вчителів математики, зарубіжної літератури та мистецтва з теми «Формування компетентнісного потенціалу учнів на уроках математики, зарубіжної літератури та мистецтва».
«Про інструменти для спільного викладання й навчання, додаткові функції Google Meet, інструментарій створення візуалізації навчального матеріалу на уроках літератури, мистецтва та математики за допомогою ресурсів (Padlet, Kahoot, WordArt, Canva, Jamboard), які завжди у нас під рукою, а тож освітній процес, що триватиме, незважаючи ні на що, про ваші знахідки та відкриття при виконанні домашнього завдання ми будемо говорити на нашому занятті», – зазначила Наталія Химера, координатор студії, методист відділу освіти української мови і літератури та зарубіжної літератури КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», та привітала учасників і побажала плідної співпраці.
Керівники – Людмила Шпильова, учитель математики, учитель-методист, та Оксана Шевченко, учитель зарубіжної літератури і мистецтва Требухівського ліцею Броварської міської ради, старший учитель, говорили з учасниками педстудії про шляхи реалізації потенційних можливостей учнів методами та прийомами візуалізації навчального матеріалу.
Під час другого заняття педстудії учасники представили власні роботи – приклади використання візуалізації навчального матеріалу на уроках математики, зарубіжної літератури та мистецтва. Вчителі гідно підготували виконання домашнього завдання за допомогою різних сервісів та програмного інструментарію для створення візуальних ресурсів (Padlet, Kahoot, WordArt, Canva, Jamboard тощо). Матеріали учасників були систематизовані і розміщені на сайті педстудії за покликанням: https://sites.google.com/view/ped-studio/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B0
По завершенню зустрічі учасники отримали домашнє завдання: підготувати 4-5 речень своїх вражень та міркувань за таким алгоритмом:
- актуальності теми педстудії;
- про педагогічні завдання, які вирішує візуалізація навчальної інформації уроку;
- оптимальних прийомів та форм візуалізації.
За результатами другого заняття обласної педагогічної студії учасники підготували рекомендації:
- обмінюватися досвідом із учителями регіону з питань практичного впровадження Державного стандарту базової середньої освіти;
- продовжувати роботу над вивченням сучасних сервісів для візуалізації навчального матеріалу;
- наповнювати сайт педстудії педагогічними ідеями та творчими напрацюваннями;
- розробляти інформаційні матеріали для створення віртуальної книги педстудії;
- поширювати досвід учасників педстудії на зустрічах регіональних методичних об’єднань.
Зустріч була наповнена новими враженнями та емоціями вчителів, які опанували різні ресурси, щоб не тільки підготувати домашнє завдання, а й надалі використовувати їх у роботі. Учасники ділилися власними знахідками, відкриттями, ідеями: вони не просто опановують новий інструментарій Google, а й вчаться активно використовувати їх на уроках.
У творчий і дружній атмосфері відбулася зустріч справжніх педагогів «ліриків і фізиків», яких об’єднала безмежна любов до дітей і прагнення до самореалізації та самовираження (професіоналізм).