КОІПОПК


Лют 24 2021

Print this Запис

Філософія оцінювання: підсумкове і формувальне оцінювання

24 лютого у КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» проведено перше засідання клубу творчих учителів хімії «АГЕНТИ ЗМІН» із теми «Філософія оцінювання: підсумкове і формувальне оцінювання».

Модератором заходу була методистка відділу хімії, біології, екології та основ здоров’я Олена Степанівна Бобкова.

Обговорювали проблему підсумкового оцінювання в умовах «дитиноцентризму» та значення оцінки в житті людини.

Яким має бути урок, зорієнтований на результат, і тест як інструмент вимірювання результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів? Чи має оцінка мотивувати до лідерства? Коли здійснювати підсумкове оцінювання й за якими критеріями? Як співвідносяться академічна свобода вчителя і його діяльність щодо здійснення підсумкового оцінювання, задекларована чинними документами?

Спробували відмовитися від певних стереотипів, аналізуючи запропоновані модераторкою підсумкові тести для учнів 8 і 11 класів із теми «Періодичний закон Д.І. Менделєєва й періодична система хімічних елементів. Хімічний зв’язок». Досліджували їх на відповідність навчальним програмам, критеріям оцінювання, таксономії Блума, часовим параметрам.

Дискутували гаряче. Тексти завдань спонукали до роздумів про формування вміння учнів критично оцінювати хімічну інформацію та їхньої здатності використовувати знання з хімії для розв’язання життєвих проблем.

Наступну зустріч вирішили розпочати з презентування власних напрацювань.

Змінюємося самі, змінюємо освіту України!