Інституційний аудит – це зовнішнє оцінювання роботи школи, під час якого незалежні експерти оцінюють освітні й управлінські процеси та дотримання закладом освіти вимог законодавства.
Аудит є новою для України процедурою вивчення освітньої діяльності школи, яка прийшла на зміну державній атестації шкіл.
10 лютого відбулося друге засідання педагогічної студії «Автономія закладу освіти, Інституційний аудит».
Керівник педагогічної студії – Михайло Шульга, директор ОЗО «Червонослобідський ліцей» Макарівської селищної ради Бучанського району.
Тема другого засідання – «Інституційний аудит закладу загальної середньої освіти». Учасники познайомились із нормативно-правовим забезпеченням щодо питань додержання закладом освіти вимог законодавства у сфері загальної середньої освіти під час інституційного аудиту. Розглянули ряд питань, а саме:
- Самооцінювання: кому це вигідно?
- Формування та розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти.
- Оцінювання управлінських процесів ЗЗСО під час інституційного аудиту.
Михайло Михайлович ознайомив учасників заходу з інструментарієм для збору інформації під час інституційного аудиту.
По завершенню заходу Людмила Бондаренко, методист відділу управління закладами освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», підбила підсумки засідання та наголосила на основних акцентах на які потрібно звернути увагу при підготовці до проведення аудиту.