КОІПОПК


Лют 16 2022

Print this Запис

Друге засідання обласного майстер-класу з теми «Формування медіаграмотності здобувачів освіти на уроках української мови і літератури»

Сучасна людина постійно перебуває під впливом інформаційного простору, який утворює навколо неї специфічне медіасередовище. У ньому вона знайомиться з різноманітним медіаконтентом, який у великому обсязі пропонується засобами масової комунікації та користувачами соціальних мереж через мультимедійні платформи. Використання існуючого та створення власного інтерфейсу має високий розвивальний потенціал для активізації процесів громадянської самоідентифікації та формування читацької компетентності школярів. Успішність його застосування у практичній роботі вчителя потребує ознайомлення з різними видами медіаконтенту, які виокремлюють науковці та практики у сфері інформаційних технологій та масової комунікації. Його використання в освітньому процесі дозволяє урізноманітнити та осучаснити методику викладання шкільних предметів прийомами активного навчання. Темі формування медіакультури, створення та поширення власного медіаконтетну було присвячено друге засідання обласного майстер-класу «Формування медіаграмотності здобувачів освіти на уроках української мови і літератури» Тетяни Ільєнко, учителя української мови і літератури ОЗНЗ Кагарлицька ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3, Ірини Почерніної, учителя української мови і літератури КЗ КМР «Черняхівська ЗОШ І-ІІІ ступенів». Учасники мали змогу долучитися до створення тематичних плакатів та постерів, обмінялися досвідом використання інтерактивних презентацій на уроках літератури, розробляли відеоряди до поезій.

Оксана Лященко, координатор майстер-класу, завідувач відділу української мови і літератури та зарубіжної літератури КНЗ КОР «КОІПОПК», підсумовуючи роботу, зазначила, що сучасний учитель має змогу зацікавити учнів не лише хвилюючою розповіддю про життєвий і творчий шлях письменника, емоційним цитуванням уривків із його творів, але й створенням власного креолізованого тексту: інтерактивних плакатів, постерів, мотиваторів, буклетів. Використання таких форм роботи цікаві та зрозумілі сучасним учням, активізують їх пізнавальну активність, підвищують мотивацію до навчання, сприяють самореалізації особистості.

Завершилася зустріч обміном враженнями про заняття, пропозиціями про  подальшу плідну співпрацю у межах професійної спільноти. Учасники майстер-класу подякували керівникам за цікаве та змістовне заняття, отримали творче домашнє завдання: створити постер твору за програмою ЗНО.