КОІПОПК

Тра 15 2018

Print this Запис

DOCCU-ХАКАТОН «ВІД ДЕМОКРАТІЇ В ШКОЛІ ДО ДЕМОКРАТІЇ В ГРОМАДІ»

У рамках реалізації проекту DOCCU та з метою створення платформи нових ідей та інноваційних рішень щодо ефективної співпраці школи, влади та громади зі створення демократичного середовища в школі та в місцевій громаді 14 травня 2018 року в Полтаві відбувся DOCCU-Хакатон «Від демократії в школі до демократії в громаді».

У заході взяло участь понад 100 учасників серед яких учні, вчителі, керівники шкіл, представники батьківської громадськості та місцевої влади Полтавської та Луганської областей.

З вітальним словом до учасників хакатону звернулись: Віталій Зелюк, ректор Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського; Анатолій Данильєв, проректор з навчальної роботи Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; Геннадій Фсій, радник з питань муніципальних послуг Полтавського Центру розвитку місцевого самоврядування; Володимир Микійчук, виконавчий директор Полтавської обласної асоціації органів місцевого самоврядування; Наталія Протасова, керівник Швейцарсько-українського проекту DOCCU, голова ГО “Розвиток громадянських компетентностей в Україні”; Рольф Голлоб, керівник Швейцарсько-українського проекту DOCCU, професор Цюріхського педагогічного університету (Швейцарія) (скайп).

Від Київської області у роботі заходу взяли участь експерти: Андрій Довгань, завідувач кафедри природничо-математичних дисциплін та технологій КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» та Ольга Садаєва, директор Білоцерківської загальноосвітньої школи I-III ступенів №5 (компонент «Керівники шкіл»).

Головним завданням хакатону була розробка конкретних кроків, які дозволять кожній школі розпочати процес перетворення на школу дієвої демократії. Учасники об’єдналися в 6 груп для того, щоб знайти відповіді на такі важливі питання: Як школі розпочати процес змін та зробити перші кроки для розвитку демократичного середовища? Як посилити співпрацю з місцевою владою і громадою у реалізації соціальних проектів та ініціатив? Як представники батьківської громадськості можуть долучитися до прийняття рішень щодо життєдіяльності школи? Чому бути відповідальним та активним громадянином важливо зі шкільної лави? Яким чином місцева влада може співпрацювати зі школою та громадою?

За результатами роботи було напрацьовано та презентовано 10 кроків до школи дієвої демократії. Також у рамках хакатону відбулася публічна дискусія «Школа – центр демократичної громади: програма мінімум”.

Перейти на: https://kristti.com.ua/doccu-hakaton-vid-demokratiyi-v-shkoli-do-demokratiyi-v-gromadi/