КОІПОПК


Гру 08 2021

Print this Запис

Діджиталізація освітнього процесу в закладі освіти

7 грудня відбулося перше заняття обласної  педстудії Нателли Андрющенко, директора; Людмили Бакун заступника директора та Сергія Наконечного, заступника директора Приватного навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок «Міцва-613» м. Білої Церкви із теми «Діджиталізація освітнього процесу в закладі освіти». 

Координатор заходу – Людмила Бондаренко, методистка відділу управління закладами освіти КНЗ КОР «Київський обласний  інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».

Навчально виховний комплекс гостинно зустрів учасників педстудії. Злагоджена робота колективу, гра «Знайомство», вхідне анкетування задали позитивний настрій. Керівники продемонстрували зразкову командну роботу та відповідальність в організації й проведенні заходу.

Під час заходу пані Нателла познайомила учасників з особливостями роботи приватного освітнього закладу, історією формування та розповіла про важливість впровадження цифрових технологій в освітній процес. Заклад пройшов непростий шлях до пошуку оптимальної для усіх учасників освітнього процесу навчальної платформи. Діджиталізація всіх сфер суспільного життя є актуальним напрямом не лише через пандемію, а й загалом, через глобальні тренди сьогодення та загальнодержавну політику щодо вектору цифрової трансформації держави.

Сергій Павлович розповів учасникам про усі етапи навчання педагогів, шляхи пошуку платформи для реалізації дистанційного навчання. Особливої уваги заслуговує досвід НВК, щодо впровадження в освітній процес Microsoft Teams for Education для налагодження онлайн-занять.

Людмила Бакун для учасників заходу запропонувала практичну роботу щодо проведення онлайн-заняття в режимі реального часу. Під час роботи педстудії педагоги пересвідчилися у важливості  дистанційного навчання, налагодженні зворотнього зв’язку з учнями, обговоренні питань заняття.

Бачити, чути, запитати – важливо саме на уроці, для  реалізації усіх ключових компетентностей школярів. У підсумковій частині педагоги мали можливість обговорити організацію дистанційного навчання в закладі, поділитися власним досвідом, озвучити проблеми та перспективи.