КОІПОПК


Сер 26 2021

Print this Запис

Діалогова платформа «ОСВІТА КИЇВЩИНИ: ВИКЛИКИ. СТРАТЕГІЇ. ТРАНСФОРМАЦІЇ»

Освіта –  інструмент, який дає людям знання та вміння, дозволяє їм реалізувати свої права та обов’язки щодо своєї сім’ї, суспільства, нації. Освіта є  тим імпульсом, який збуджує творчість, спонукає людину до дії, виховує спосіб життя.

 

Стартом нового навчального року стала діалогова платформа «ОСВІТА КИЇВЩИНИ: ВИКЛИКИ. СТРАТЕГІЇ. ТРАНСФОРМАЦІЇ» за участі Сергія Бабака, голови Комітету Верховної ради України з питань освіти, науки та інновацій, Дар’ї Герасимчук, Радниці – уповноваженої Президента України з прав дитини та дитячої реабілітації, Віри Рогової, заступниці Міністра освіти і науки України, Василя Кременя, президента Національної академії педагогічних наук України, Василя Володіна, голови Київської обласної державної адміністрації, Руслана Гурака, голови Державної служби якості освіти України, Олега Торкунова, заступника голови Київської обласної державної адміністрації, Тетяни Семенової, заступниці голови Київської обласної ради, Олени Шуст, голови постійної комісії Київської обласної ради з питань освіти, науки, культури, духовності та релігії, ректорки Білоцерківського національного аграрного університету, Жанни Осипенко, директорки департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, Світлани Сакаєвої, директорки Київського регіонального центру оцінювання якості освіти, Наталії Бендерець, в.о. ректорки КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» та представників закладів фахової передвищої освіти, інклюзивно-ресурсних центрів та територіальних громад.

Розпочав роботу платформи Сергій Бабак, який наголосив на стратегічних напрямах розвитку держави, одним із яких є створення умов для виховання інтелектуальної еліти нації.

На досягненнях освіти акцентувала увагу Віра Рогова. Вона зазначила, що Міністерство є ініціатором змін та здійснює стратегічний курс на реформування всіх сфер освіти.

«Формування інноваційної людини — нагальне завдання освіти» – вважає Василь Кремень.

Тетяна Семенова, зауважила, що досвід спільної роботи педагогів та управлінців області свідчить – вони вміють і прагнуть робити все, аби діти Київщини були успішними, конкурентоспроможними, і головне, щасливими. Вона також зазначила, що наразі влада працює над питанням отримання державного фінансування для здійснення протипожежних заходів у закладах освіти області.

Про популяризацію усиновлення та опіки, вчасне виявлення і підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах та якісну реабілітацію дітей з інвалідністю, важливість сімейної форми виховання дітей та підлітків – говорила Дар’я Герасимчук.

Руслан Гурак розповів про пріоритетні вектори діяльності Державної служби якості освіти України, зокрема у територіальних громадах.

Василь Володін зазначив, що реформування галузі, надання рівних можливостей для здобуття якісної освіти, постійне підвищення якості освітніх послуг, оновлення змісту та форм організації освітнього процесу завжди у полі зору влади.

Про ТОПпріоритети розвитку освіти Київщини на 2021/2022 навчальний рік та впровадження реформ розповіла Жанна Осипенко.

Підвів підсумок роботи діалогової платформи  Олег Торкунов,  який зазначив, що саме від освітньої галузі залежить майбутнє нашої країни.

Кращих освітян Київської області було нагороджено державними відзнаками та нагородами. Заступниця Міністра освіти і науки України Віра Рогова, за дорученням Міністра освіти і науки України Сергія Шкарлета, вручила Почесну грамоту Міністерства освіти і науки України за ініціативність та наполегливість, високий професіоналізм, сумлінне виконання службових обов’язків та вагомий особистий внесок у розвиток сфери освіти і науки України Майбороді Зінаїді Яківні, незмінному керівнику навчального відділу КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», професійному куратору курсів підвищення кваліфікації!

 

Вітаємо колегу та щиро бажаємо подальших успіхів, креативних ідей та втілення творчих задумів!

     

Педагоги мали можливість стежити за роботою діалогової платформи онлайн. В області працювали 10 дискусійних панелей з питань:

  • Нова українська школа: крок за кроком
  • Опорний заклад освіти – HUB освітніх інновацій
  • Автономія школи: відкрите партнерство
  • Фокус уваги педагога: компетентнісне навчання + формування цінностей
  • Заклади дошкільної освіти: територія щасливого дитинства
  • Формування сучасного освітнього простору позашкілля Київщини: управлінський аспект, нові ідеї, практики, моделі
  • МАН: вектори інноваційних трансформацій
  • Стратегічні підходи до реформування та розвитку фізичної культури і дитячо-юнацького спорту в системі освіти області
  • Розбудова безпечного освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти Київщини: партнерство школи і поліції
  • Професійна (професійно-технічна) освіта як один із факторів розвитку економіки регіону

Серпневі зустрічі освітян, що відбулись  у рамках діалогової платформи, визначили стратегічні пріоритети розвитку освіти регіону в умовах децентралізації, скерували педагогічну спільноту області до реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Київській області. Адже щаслива дитина, сучасна освіта, освічена та успішна особистість – це те – заради чого має працювати кожен керівник, кожен педагог.